۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۰۴۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۳ - ۲۸-۰۹-۱۳۹۸
کد ۷۰۴۳۹۰
انتشار: ۱۱:۳۳ - ۲۸-۰۹-۱۳۹۸

اتفاقات عجیب در آستانه مدیر عاملی مجدد فتح الله زاده در استقلال

گفته مى‌شود وزارت ورزش و جوانان كه در سالهاى قبل منتقد مديريت "على فتح الله زاده "بود و در مصاحبه‌هاى مسوولان اين وزارتخانه بارها اين موضوع را مورد تاكيد قرار داده بود، در آستانه سپردن مجدد سكان مديريت اين باشگاه به شواليه آبى پوشان است.

سایت "روزنو" با این مقدمه نوشت:

جدا از پرداخت ارقامى حدود ٣٥ ميليارد تومان و نيز ٩٥٠ هزار دلار از مطالبات به جا مانده از دوره مديريت فتح الله زاده توسط مديران بعد از او، شواليه استقلال در بدو ورود بايد با دو موضوع باقي مانده از دوره خود نيز روبرو شود:

1- پرداخت ماليات قرارداد مهدى رحمتى كه در سالهاى ٩٢-٩٠ توسط فتح زاده منعقد شده بود و در اقدامى عجيب، باشگاه، مالياتى كه بازيكن بايد پرداخت كند را متقبل شده بود(با احتساب جرائم بالغ بر 1.6 میلیارد تومان)

2- رسيدگى به ماجراى توقيف لوگوى استقلال به واسطه بدهى ٣٠٠ ميليونى به جا مانده از دوره مديريت فتح الله زاده و رضايى در استقلال!

علی فتح الله زاده

همچنين فتح الله زاده در صورت تصدى مديريت استقلال، بزودى با دو پرونده فيفايى به جا مانده از دوره مديريت فتحى هم روبرو مى‌شود:

1- پرداخت مطالبات "بويان" كه در دوره مديريت فتحى، قرارداد او پس از اعلام عدم نياز شفر، بدون توافق و به صورت يكجانبه توسط خطير فسخ شد.

2- مطالبات و جرائم ناشي از اخراج "وينفرد شفر" و فسخ يكجانبه قرارداد او نه تنها بدون هرگونه توافقى، بلكه با راه ندادن او به تمرينات تيم و نيز عدم پاسخگويى فتحى و خطير به درخواست‌هاى شفر براى مذاكره و در نهايت ترك ايران يك ماه پس از بي توجهى مديران وقت و شكايت مربى آلمانى به فيفا.
 

ارسال به دوستان
تاج: کنفدراسیون فوتبال آسیا مصوبه‌ای داشته که اگر نواقص ورزشگاه‌ها را برطرف نکنیم، تمام آن‌ها را رد خواهد کرد امام جمعه شیراز: اگر تجهیزات موشکی نبود رژیم صهیونیستی تا تهران را بمباران می‌کرد ۳ شهید و ۱۷ زخمی؛ اولین آمار رسمی از حمله هوایی به بیروت (فیلم) وقوع حادثه امنیتی در دریای سرخ حملۀ صهیونیست‌ ها به بیروت (فیلم) معاون سید حسن نصرالله ترور شد؟ انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت/ زخمی شدن شماری زن و کودک ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران عراقچی عازم نیویورک شد کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید احتمال وقوع سیلاب در ۵ استان شهادت عضو کتائب حزب‌الله عراق در سوریه راه اندازی مرکز مصرف قانونی مواد مخدر در بلژیک / تلاش برای کاهش مصرف مواد در خیابان