۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۹
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۰۷۱۹۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۲ - ۱۵-۱۰-۱۳۹۸
کد ۷۰۷۱۹۳
انتشار: ۱۲:۱۲ - ۱۵-۱۰-۱۳۹۸

فرکی: پیشنهاد پرسپولیس برای خرید مغانلو را قبول نکردم / خیال‌تان راحت پیکان سقوط نمی‌کند

پیشنهاداتی از جمله باشگاه پرسپولیس برای خرید این بازیکن به دست ما رسیده بود که به باشگاه مخالفتم را اعلام کردم و ما تمام بازیکنان‌مان را نیاز داریم.

سرمربی تیم پیکان اعلام کرد پیشنهاد باشگاه پرسپولیس برای خرید شهریار مغانلو را نپذیرفته است.

حسین فرکی در گفتگو با ایلنا درباره برنامه‌های نقل و انتقالاتی تیم پیکان در پنجره زمستانی گفت: اولین جلسه را به همراه کادرفنی برگزار کردیم و تا لیست نقل و انتقالاتی را بررسی کنیم و در این خصوص تصمیم گیری کنیم.

سرمربی پیکان در واکنش به پیشنهادهای فراوان برای خرید شهریار مغانلو گفت: پیشنهاداتی از جمله باشگاه پرسپولیس برای خرید این بازیکن به دست ما رسیده بود که به باشگاه مخالفتم را اعلام کردم و ما تمام بازیکنان‌مان را نیاز داریم.

فرکی درخصوص شایعه حضور سوشا مکانی در تیم پیکان گفت: با احترام به سوشا و سایر دروازه‌بان‌ها ما نیازی به حضور دروازه‌بان جدید در تیم‌مان نداریم و با وحید شیخ ویسی و مهدی امینی فصل را ادامه می‌دهیم.

سرمربی خودروسازان همچنین درباره شایعات متعدد پیرامون آینده‌اش روی نیمکت پیکان گفت: به این شایعات توجه نمی‌کنم. برای نیم فصل دوم با قدرت به کارمان ادامه می‌دهیم و خیال‌تان راحت باشد پیکان به دسته یک سقوط نمی‌کند و برای فصل بعد هم در لیگ برتر می‌مانیم.

برچسب ها: فرکی ، پرسپولیس
ارسال به دوستان
وزیر خارجه اوکراین: روسیه برای حملاتی به تاسیسات هسته‌ای اوکراین قبل از زمستان برنامه‌ریزی کرده لاوروف: سلاح‌ هایی داریم که در صورت استفاده، عواقب بسیار جدی خواهد داشت هشدار ماکرون به نتانیاهو: شما منطقه را به سمت جنگ می‌برید چرا مجلس به تعطیلی پنجشنبه و جمعه رای داد؟ جام جهانی فوتسال/ افغانستان بازی را به اوکراین واگذار کرد اختلاف بین هریس و ترامپ افزایش یافت این افراد در پاییز افسرده می‌شوند/ علائم افسردگی رواج فروش دلاری مسکن در مناطق لوکس تهران / مافیای املاک می‌خواهد خانه ریالی را با قیمت جهانی عرضه کند آغاز رای گیری زودهنگام در برخی ایالت‌ های آمریکا چهره جدید و متفاوت ملیکا زارعی واشنگتن: خطر تشدید اوضاع در خاورمیانه واقعی است / امیدواریم به مرحله جنگ گسترده بین اسرائیل و حزب‌الله نرسیم پیام تسلیت دبیر شورای عالی امنیت ملی به مناسبت درگذشت رضا سراج رهبر چچن: ایلان ماسک خودرویم را غیرفعال کرد از افتتاح ۵۰۰ مدرسه جدید «برکت» تا توزیع ۲۰۰ هزار بسته نوشت‌افزار ایرانی برای دانش‌آموزان کم‌برخوردار آیا جنگ به خاطر کینۀ امام خمینی از صدام حسین شروع شد؟/ مستندات مهاجرانی برای رد این اتهام/ + خاطره عجیب از خلخالی