۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۰۹۱۰۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۷ - ۲۶-۱۰-۱۳۹۸
کد ۷۰۹۱۰۴
انتشار: ۱۰:۴۷ - ۲۶-۱۰-۱۳۹۸

10 کشور برتر دنیا برای رشد و تربیت فرزندان در 2020

در لیست 10 کشور برتر رده بندی امسال، بیشتر کشورهای اسکاندیناوی و شمال اروپا دیده می‌شوند.

لیست 10 کشور برتر دنیا برای رشد فرزندان در سال 2020 منتشر شد.

به گزارش عصرایران، وب سایت " U.S. News & World Report" لیست رده‌بندی کشورها از نظر رشد فرزندان را در سال 2020 منتشر کرده است.

در لیست 10 کشور برتر رده بندی امسال، بیشتر کشورهای اسکاندیناوی و شمال اروپا دیده می‌شوند.

این لیست با ارزیابی 8 شاخص برابری درآمدی، آموزش عمومی توسعه‌یافته، احترام به حقوق بشر، برابری جنسیتی، نظام مراقبت بهداشتی پیشرفته، امنیت، روابط دوستانه خانوادگی و شاخص شادی به رده بندی کشورها پرداخته است.

در این لیست 10 کشور برتر دنیا از نظر بهترین فضای رشد و تربیت برای فرزندان بر اساس ترتیب عبارتند از: دانمارک، سوئد، نروژ، کانادا، هلند، فنلاند، سوییس، نیوزیلند، استرالیا و اتریش.

این رده بندی از میان 73 کشور دنیا انجام شده و ایالات متحده آمریکا در این لیست در رده هجدهم قرار دارد و آخرین کشور این لیست"قزاقستان" است.

_________________________

بیشتر بخوانید

معرفی ۲۰ کشور باکیفیت برتر برای زندگی

10 کشور برتر جهان برای پرورش کودکان در سال 2018

_______________________

ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۳۵
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
9
120
ای کاش در این نقاط بدنیا می آمدم هم دنیا را داشتم و هم آخرت را
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
26
39
برابری جنسیتیش با مزه هس
کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید احتمال وقوع سیلاب در ۵ استان شهادت عضو کتائب حزب‌الله عراق در سوریه ساخت مجسمه رئیسی در اهواز خبرساز شد (+عکس) راه اندازی مرکز مصرف قانونی مواد مخدر در بلژیک / تلاش برای کاهش مصرف مواد در خیابان کشف یک گروه خونی جدید بعد از ۵۰ سال انجام عمل جراحی روی چشم سفیر ایران در بیروت / همسر سفیر: شایعات درباره بینایی آقای امانی کذب است / مشکل حادی وجود ندارند علم الهدی : نمی‌شود کشف حجاب آزاد شود عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت