۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۲۸۴۸۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۶ - ۲۵-۰۲-۱۳۹۹
کد ۷۲۸۴۸۵
انتشار: ۱۲:۰۶ - ۲۵-۰۲-۱۳۹۹

عبور کامیون‌ و خودرو سنگین در شب‌های قدر در تهران ممنوع است

همچنین سهولت مراجعه کنندگان به مساجد برای مناجات و سوگواری علی ابن ابی‌طالب (ع) و برگزاری مراسم شب های قدر در ساعات مجاز اعلام شده را دارد و نیروهای پلیس راهور در آماده باش کامل خواهند بود.

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ گفت: تردد کامیون و خودروهای سنگین در شب های قدر در سطح شهر تهران ممنوع شد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور جانشین پلیس راهور تهران بزرگ اظهار کرد: تردد کلیه وسایل نقلیه سنگین در شب‌های قدر تا اذان صبح ممنوع است و با توجه به مراجعه همشهریان به مساجد و سهولت تردد، کلیه عملیات‌های عمرانی نیز در این شب‌های گرانقدر ممنوع است.

موسوی پور ادامه داد: پلیس راهور تهران بزرگ با تمام توان خود سعی در برقراری و حفظ نظم ترافیکی و همچنین سهولت مراجعه کنندگان به مساجد برای مناجات و سوگواری علی ابن ابی‌طالب (ع) و برگزاری مراسم شب های قدر در ساعات مجاز اعلام شده را دارد و نیروهای پلیس راهور در آماده باش کامل خواهند بود.

وی از تمام شهروندان و عزاداران عزیز خواست قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت نموده و با عوامل پلیس راهور همکاری لازم را داشته باشند.

برچسب ها: شب های قدر ، کامیون
ارسال به دوستان
کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید احتمال وقوع سیلاب در ۵ استان شهادت عضو کتائب حزب‌الله عراق در سوریه ساخت مجسمه رئیسی در اهواز خبرساز شد (+عکس) راه اندازی مرکز مصرف قانونی مواد مخدر در بلژیک / تلاش برای کاهش مصرف مواد در خیابان کشف یک گروه خونی جدید بعد از ۵۰ سال انجام عمل جراحی روی چشم سفیر ایران در بیروت / همسر سفیر: شایعات درباره بینایی آقای امانی کذب است / مشکل حادی وجود ندارند علم الهدی : نمی‌شود کشف حجاب آزاد شود عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت