۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۷
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۵۵۹۲۳
تاریخ انتشار: ۰۰:۱۱ - ۲۴-۰۸-۱۳۹۹
کد ۷۵۵۹۲۳
انتشار: ۰۰:۱۱ - ۲۴-۰۸-۱۳۹۹

آمار روزانه ابتلا به کرونا در جهان رکورد زد

آمار روزانه ابتلا به کرونا در جهان رکورد زدسازمان جهانی بهداشت جمعه شب اعلام کرد که برای نخستین بار، شمار مبتلایان ویروس کرونا به ۶۲۸ هزار و ۱۳۶ نفر در روز رسیده است که یک رکورد بی‌سابقه است.

به گزارش شبکه خبری "راشا تودی" سازمان جهانی بهداشت در آمار روزانه خود اعلام کرد که مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در جهان به ۵۲ میلیون و ۴۸۷ هزار و ۴۷۶ نفر رسیده است.

این تعداد ابتلای روزانه در جهان به ویروس کرونا، بشیترین شمار مبتلایان به کووید-۱۹ است، پیش از این بیشترین شمار مبتلایان روزانه که هفتم اکتبر به ثبت رسیده است، ۶۱۳ هزار و ۹۷۷ نفر اعلام شده بود.

بیش از ۴۶ درصد از مبتلایان جدید مربوط به قاره اروپاست که بالغ بر ۲۹۱ هزار و ۸۳۰ نفر است و پس از قاره سبز، آمریکای شمالی و جنوبی با ۲۳۴ هزار و ۴۳۷ نفر در جایگاه دوم و پس از آن جنوب شرق آسیا قرار دارد که شمار مبتلایان روزانه آن به کووید-۱۹ به ۵۳ هزار و ۴۸۵ نفر رسیده است.

براساس گزارش سازمان جهانی بهداشت ، ۹ هزار و ۶۲۳ نفر نیز در ۲۴ ساعت گذشته در نتیجه ویروس کرونا جان باخته‌اند تا مجموع جان‌باختگان در نتیجه این بیماری ویروسی به ۱ میلیون و ۲۹۰ هزار و ۶۵۳ نفر برسد.

برچسب ها: کرونا ، آمار جهانی
ارسال به دوستان
مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود لبنان : پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب گذاری شدند چاقوکشی خونین در هلند شرکت هواپیمایی آمریکایی پرواز‌ها به تل‌آویو را تا پایان سال متوقف کرد « وفاق ملی » یعنی انتخاب شایستگان، نه فقط یقه بسته ها جانشین فراجا: اتباع غیر مجاز باید به کشور خود برگردند اگر بیش از حد عرق می‌کنید؛ بخوانید چرا باید لوبیای پخته بخوریم؟ + ۱۱ فایده لوبیا پخته مصرف چه مقدار قهوه خطر ابتلا به برخی بیماری‌ها را کاهش می‌دهد؟ پل‌های عابر پیاده‌ای که فضای شهرها را متحول کرده‌اند(+عکس) بیش از دو قرن طول می‌کشد تا مزد زنان و مردان برابر شود اتفاق بدی که با خوردن زیاد مرغ در بدن رخ می دهد ستون فقرات ارتش آمریکا تنها طی ۵ سال بروزرسانی می‌شود! کاهش خطر مرگ ناشی از زوال عقل با یک روغن گیاهی