۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۵۷۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۹ - ۰۲-۰۹-۱۳۹۹
کد ۷۵۷۲۵۶
انتشار: ۱۳:۲۹ - ۰۲-۰۹-۱۳۹۹

نماینده مجلس: راه ایران هنوز از مذاکره می‌گذرد اما مذاکره با کشاورزان

ملت ایران دارای حافظه تاریخی قوی و هوشمند است. ملت ایران هیچگاه خسارت برجام در فروپاشی اقتصاد را فراموش نمی کند.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس گفت: راه ایران هنوز از مذاکره می‌گذرد اما مذاکره با کشاورزان، صنعتگران، کارگران و روستاییان.

به گزارش ایسنا، منصور علی زارعی در جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود اظهار کرد: مهمترین مسئله کشور پیشرفت است. مهمترین مانع پیشرفت اما تفکر و روشی است که قدرت و تفکر ایرانیان را به گروگان خارجی‌ها درآورده است. گروگان بی عملی، گروگان خام فروشی نفت و طلای ضد ایرانی تحریم.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از سیاست خارجی دولت تیتر برخی روزنامه ها بعد از انتخابات آمریکا و پیروزی بایدن را پهلودهنده به دشمن توصیف و تاکید کرد: این گروه اشتباه می‌کند؛ چرا که ملت ایران دارای حافظه تاریخی قوی و هوشمند است. ملت ایران هیچگاه خسارت برجام در فروپاشی اقتصاد را فراموش نمی کند.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی در پایان نطق خود گفت: ایران نیازمند مذاکره است اما مذاکره با کشاورزان، صنعتگران، کارگران، کارفرمایان، معدنکاران، روستاییان و جوانان. راه ایران از این مذاکره می‌گذرد.

برچسب ها: مجلس ، دولت
ارسال به دوستان
رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است