۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۳
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۶۰۷۷۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۵ - ۲۵-۰۹-۱۳۹۹
کد ۷۶۰۷۷۲
انتشار: ۱۱:۳۵ - ۲۵-۰۹-۱۳۹۹

آتش در 3 کشتی صیادی سیستان و بلوچستان (+عکس)

شهردار کنارک گفت: سه فروند لنج صیادی ساعاتی پیش در بندر کنارک واقع در جنوب سیستان و بلوچستان دچار حریق شد.

سیستان و بلوچستان/ سه فروند لنج صیادی در کنارک در آتش سوخت

درویش بلوچ نیا روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: با شروع آتش سوزی و اطلاع از وقوع حادثه تیم آتش نشانی شهرداری به همراه آتش نشانی نیروی هوایی و دریایی کنارک به محل اعزام شد که متاسفانه سه لنج فروند صیادی به صورت کامل در آتش سوخت و یک لنج دیگر فقط بصورت جزئی آتش گرفته بود که پس از مهار آتش این لنج به محل امنی انتقال یافت.

وی با تقدیر از تلاش آتش نشانان افزود: اگر از پیش روی آتش جلوگیری نمی‌شد تقریبا ۱۰۰ فروند لنج دچار حریق می‌شدند.

شهردار کنارک با بیان اینکه علت این آتش سوزی در دست بررسی است افزود: بحمدالله این آتش سوزی هیچ گونه خسارت جانی نداشته است.

برچسب ها: لنج ، کنارک
ارسال به دوستان
همدستی دلار و بورس برای شکست سرمایه‌گذاران ایرانی / مسیر طلا از ارز و بازار سرمایه جدا شد وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک حمله اسرائیل به یک خودرو در مسیر فرودگاه دمشق ۷۰ کشته در حمله القاعده به پایتخت مالی نشست وزیران خارجه آمریکا و ۴ کشور اروپایی درباره انفجارهای لبنان مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود لبنان : پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب گذاری شدند چاقوکشی خونین در هلند شرکت هواپیمایی آمریکایی پرواز‌ها به تل‌آویو را تا پایان سال متوقف کرد « وفاق ملی » یعنی انتخاب شایستگان، نه فقط یقه بسته ها جانشین فراجا: اتباع غیر مجاز باید به کشور خود برگردند اگر بیش از حد عرق می‌کنید؛ بخوانید چرا باید لوبیای پخته بخوریم؟ + ۱۱ فایده لوبیا پخته