۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۶۲۸۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۳ - ۰۹-۱۰-۱۳۹۹
کد ۷۶۲۸۳۷
انتشار: ۱۱:۵۳ - ۰۹-۱۰-۱۳۹۹

دومین تزریق واکسن ایرانی کرونا (+عکس) ⁧

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام که به عنوان داوطلب دوم واکسن کرونای ایرانی تولیدی ستاد اجرایی را تزریق کرد گفت: خودم پزشک هستم و نگران نبودم. این واکسن کاملا ایمن است، در مراحل بعدی این موضوع ثابت خواهد شد. از ابتدا در جریان تولید واکسن بودم و یکی از ایمن ترین واکسن های موجود است.

دومین تزریق واکسن ایرانی کرونا (عکس) ⁧

به گزارش ایسنا، دکتر علی عسگری پس از تزریق واکسن کرونا در فاز یک مطالعات بالینی به عنوان داوطلب دوم گفت: الحمدلله خیلی خوشحالم، باعث افتخار است.

وی افزود: خودم پزشک هستم و نگران نبودم. این واکسن کاملا ایمن است، در مراحل بعدی این موضوع ثابت خواهد شد. از ابتدا در جریان تولید واکسن بودم و یکی از ایمن ترین واکسن های موجود است.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام با بیان اینکه از تزریق واکسن اطمینان دارم و اتفاقی نخواهد افتاد گفت: ما در ساخت واکسن سابقه طولانی در کشور داریم و تکنولوژی ایمنی است و جای نگرانی ندارد.

عسگری افزود: ان شاءالله مراحل طی شود و مردم بتوانند به زندگی عادی بازگردند . بازگشت مردم به زندگی عادی آرزوی همه ما است.

 

برچسب ها: واکسن ایرانی
ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)