۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۴
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۶۹۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۶ - ۲۱-۱۱-۱۳۹۹
کد ۷۶۹۹۷۲
انتشار: ۱۵:۲۶ - ۲۱-۱۱-۱۳۹۹

64 عضو گروه طالبان در افغانستان کشته شدند

درگیری‌ها در استانهای مختلف افغانستان در حال ادامه دارد که نگرانی‌ها از جنگ و نبردهای بیشتر با رسیدن فصل بهار رو به افزایش است و هیأت های مذاکره کننده دو طرف نیز میز گفت وگو در دوحه را ترک کرده اند.

 وزارت دفاع افغانستان اعلام کرد که طی 24 ساعت گذشته 64 عضو گروه طالبان در استان های «ننگرهار»، «قندهار» و «فاریاب» کشته و شماری دیگر از آنها هم زخمی شدند.

به گزارش ایرنا، وزارت دفاع افغانستان امروز(سه شنبه)در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:28 تن از این افراد از جمله چهار فرمانده آنها در حملات هوایی ارتش در شهرستانهای «المار» و«قیصار» استان فاریاب کشته و 18 تن دیگر هم زخمی شدند.

این وزارت خانه همچنین اعلام کرد که در حملات هوایی و زمینی ارتش در شهرستان های «شیرزاد» و «حصارک» استان ننگرهار نیز 11 تن ازافراد طالبان کشته و پنج تن دیگر هم زخمی شدند.

در اطلاعیه‌ای جداگانه وزارت دفاع افغانستان آمده است که در شهرستان های «ارغنداب»، «ژیری» و «دند» استان قندهار نیز 25 تن از اعضای گروه طالبان کشته و چهار تن دیگر مجروح گردید.

درگیری‌ها در استانهای مختلف افغانستان در حال ادامه دارد که نگرانی‌ها از جنگ و نبردهای بیشتر با رسیدن فصل بهار رو به افزایش است و هیأت های مذاکره کننده دو طرف نیز میز گفت وگو در دوحه را ترک کرده اند.

ارسال به دوستان
انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت/ زخمی شدن شماری زن و کودک ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران عراقچی عازم نیویورک شد کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید احتمال وقوع سیلاب در ۵ استان شهادت عضو کتائب حزب‌الله عراق در سوریه ساخت مجسمه رئیسی در اهواز خبرساز شد (+عکس) راه اندازی مرکز مصرف قانونی مواد مخدر در بلژیک / تلاش برای کاهش مصرف مواد در خیابان کشف یک گروه خونی جدید بعد از ۵۰ سال انجام عمل جراحی روی چشم سفیر ایران در بیروت / همسر سفیر: شایعات درباره بینایی آقای امانی کذب است / مشکل حادی وجود ندارند علم الهدی : نمی‌شود کشف حجاب آزاد شود عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود