۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۳
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۷۱۸۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۵ - ۰۳-۱۲-۱۳۹۹
کد ۷۷۱۸۳۴
انتشار: ۱۲:۲۵ - ۰۳-۱۲-۱۳۹۹

این میوه شما را در برابر کرونا محافظت می کند

ک متخصص تغذیه ضمن توصیه به خوردن میوه کیوی، آن را یک روش طبیعی برای بالا بردن ایمنی بدن در مقابل ویروس کرونا دانست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان ، نورهان محی الدین ​​متخصص تغذیه می‌گوید که میوه کیوی یکی از مهمترین مواد مغذی است که ایمنی بدن را تقویت می‌کند، زیرا حاوی طیف وسیعی از ویتامین‌ها و مواد معدنی مهم است.

او توضیح داد: کیوی منبع اصلی ویتامین "C" و سرشار از آنتی اکسیدان است که به مبارزه با سرماخوردگی و ویروس کرونا کمک می‌کند.

این متخصص تغذیه به نقش کیوی در حفظ سطح فشار خون و در نتیجه کاهش خطرات و بیماری‌های مرتبط مانند حملات قلبی اشاره کرد.

به گفته او کیوی حاوی درصد بالایی از آب است که به کاهش ویسکوزیته خون، تحریک گردش خون و بهبود جریان خون در عروق کمک می‌کند.

ارسال به دوستان
عذرخواهی نماینده طالبان از ملت ایران ادعای رویترز: ابراهیم عقیل فرمانده حزب الله لبنان ترور شد روایت بخشی از زندگی شهید محمد بروجردی در فیلم غریب تاج: کنفدراسیون فوتبال آسیا مصوبه‌ای داشته که اگر نواقص ورزشگاه‌ها را برطرف نکنیم، تمام آن‌ها را رد خواهد کرد امام جمعه شیراز: اگر تجهیزات موشکی نبود رژیم صهیونیستی تا تهران را بمباران می‌کرد ۳ شهید و ۱۷ زخمی؛ اولین آمار رسمی از حمله هوایی به بیروت (فیلم) وقوع حادثه امنیتی در دریای سرخ حملۀ صهیونیست‌ ها به بیروت (فیلم) معاون سید حسن نصرالله ترور شد؟ انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت/ زخمی شدن شماری زن و کودک ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران عراقچی عازم نیویورک شد کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید