۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۷۱۹۳۸
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۰ - ۰۳-۱۲-۱۳۹۹
کد ۷۷۱۹۳۸
انتشار: ۲۲:۴۰ - ۰۳-۱۲-۱۳۹۹

وزارت خارجه: با آمریکا گفتگوی مستقیم نداشته ایم

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت وگوی مستقیم میان ایران و آمریکا را تکذیب کرد.

به گزارش ایرنا؛ سعید خطیب زاده گفت: خبر گفت وگوی مستقیم ایران و آمریکا طوری که بیان شده صحت ندارد و هیچ گفت وگوی مستقیمی بین ایران و آمریکا انجام نشده است.

وی ادامه داد: درباره موضوع زندانیان البته پیگیری آزادی زندانیان ایرانی در ایالات متحده که عمدتاً بدون جرم آشکار و در فرایندهای غیرحقوقی دستگیر شده و در زندان های آمریکا در وضع نابسامانی بسر می برند، از اولویت های دولت جمهوری اسلامی ایران بوده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران توضیح داد: برخی پیام هایی از دولت های جدید آمریکا از طریق سفارت سوییس به عنوان حافظ منافع آمریکا و برخی وزرای امور خارجه کشورهای دیگر برای آمادگی پیگیری این موضوع دریافت شده است.

خطیب زاده تاکید کرد: سیاست ما آزادی زندانیان کشورمان در ایالت متحده است و برای این موضوع آماده ایم و هیچ گفت وگویی با ایالات متحده نداشتیم.

ارسال به دوستان
کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید احتمال وقوع سیلاب در ۵ استان شهادت عضو کتائب حزب‌الله عراق در سوریه ساخت مجسمه رئیسی در اهواز خبرساز شد (+عکس) راه اندازی مرکز مصرف قانونی مواد مخدر در بلژیک / تلاش برای کاهش مصرف مواد در خیابان کشف یک گروه خونی جدید بعد از ۵۰ سال انجام عمل جراحی روی چشم سفیر ایران در بیروت / همسر سفیر: شایعات درباره بینایی آقای امانی کذب است / مشکل حادی وجود ندارند علم الهدی : نمی‌شود کشف حجاب آزاد شود عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت