۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۷۴۳۶۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۹ - ۱۸-۱۲-۱۳۹۹
کد ۷۷۴۳۶۰
انتشار: ۱۴:۲۹ - ۱۸-۱۲-۱۳۹۹

فوت ۹۹ بیمار کرونا در کشور/ ۳۸۰۴ بیمار در بخش‌ مراقبت‌های ویژه

از دیروز تا امروز ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۸ هزار و ۳۱۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۷۲۵ نفر از آنها بستری شدند

فوت ۹۹ بیمار کرونا در کشور/ ۳۸۰۴ بیمار در بخش‌ مراقبت‌های ویژهسخنگوی وزارت بهداشت از فوت ۹۹ بیمار کووید۱۹ در کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، «سیما سادات لاری»، سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به تعداد مبتلایان ویروس کرونا در کشور گفت: از دیروز تا امروز ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۸ هزار و ۳۱۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۷۲۵ نفر از آنها بستری شدند و  مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۶۹۸ هزار و ۵ نفر رسید.

وی ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۹۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۰ هزار و ۷۸۶ نفر رسید.

لاری گفت: خوشبختانه تاکنون یک میلیون و ۴۴۹ هزار و ۳۵۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند و  سه هزار و ۸۰۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

به گفته‌ی سخنگوی وزارت بهداشت  تا کنون ۱۱ میلیون و ۳۳۷ هزار و ۹۴۲ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

ارسال به دوستان
عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم! سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود مرعشی : فائزه هاشمی موضوع نامه را خاتمه یافته می‌داند درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟ پذیرایی هواپیمایی ترکیه از مسافران خود با «نخستین نان جهان» موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات حدود سه هزار نفر از محکومان