۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۷۴۹۶۲
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۰ - ۲۲-۱۲-۱۳۹۹
کد ۷۷۴۹۶۲
انتشار: ۲۱:۴۰ - ۲۲-۱۲-۱۳۹۹

تصادف پراید و پژو در جاده اشتهارد البرز/ 5 کشته

رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی البرز از جان باختن پنج نفر در تصادف دو دستگاه خودرو پراید و پژو پارس در جاده اشتهارد به بوئین زهرا خبر داد.

مهرداد بابایی در گفت و گو با ایسنا، گفت: ساعت ۱۷:۴۷ عصر جمعه ۲۲ اسفند ماه تصادف میان دو دستگاه خودرو پراید و پژو پارس به اورژانس البرز اعلام شد.

وی ادامه داد: بلافاصله یک دستگاه آمبولانس به محل سانحه اعزام شده و با توجه به وسعت و شدت حادثه، دو دستگاه آمبولانس دیگر نیز به محل اعزام شد.

بابایی با بیان اینکه حادثه در جاده اشتهارد به سمت بوئین زهرا، جنب پل رودخانه رخ داده بود گفت: متاسفانه پنج نفر آقا با سنین ۲۰ تا ۳۰ سال در دم جان باخته بودند.

وی در پایان اظهار کرد: دو نفر نیز به شدت مصدوم شده و پس از انجام اقدامات اولیه توسط تکنسین‌های اورژانس استان البرز در ابتدا به بیمارستان الزهرا (س) اشتهارد انتقال داده شده و سپس به علت شدت جراحات وارده، جهت ادامه روند درمان به کرج منتقل شدند.

ارسال به دوستان
مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس) ادعای اسرائیل: ابراهیم عقیل فرمانده یگان عملیات ویژه حزب‌الله به همراه تعدادی دیگر از فرماندهان کشته شدند