۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۴
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۸۲۲۱۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۶ - ۱۲-۰۲-۱۴۰۰
کد ۷۸۲۲۱۵
انتشار: ۱۳:۲۶ - ۱۲-۰۲-۱۴۰۰

عضو شورای شهر: پاکبانان مناطق جنوبی تهران هیچ واکسنی دریافت نکرده‌اند

براساس پیگیری‌ها و آمار ارائه شده تعداد نیروهای خدمات شهری و کسانی که احتمال ابتلای آن‌ها به کرونا بالا است، در حدود ۵۵ هزار نیرو هستند که از این تعداد دو هزار و ۲۴۸ نفر تاکنون واکسن دریافت کردند.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران گفت:‌ در مناطق جنوبی، منطقه ۱۶.۱۷، ۱۸.۱۹، ۲۰،۲۱ و ۲۲ پاکبانان هیچ واکسنی دریافت نکرده‌است.

زهرا صدر اعظم نوری در جریان دویست و نود و یکمین جلسه شورای شهر تهران پس از استماع گزارش شهردار تهران درباره تزریق واکسن پاکبان‌ها به برخی پرسنل شهرداری تهران گفت: براساس پیگیری‌ها و آمار ارائه شده تعداد نیروهای خدمات شهری و کسانی که احتمال ابتلای آن‌ها به کرونا بالا است، در حدود ۵۵ هزار نیرو هستند که از این تعداد دو هزار و ۲۴۸ نفر تاکنون واکسن دریافت کردند.

او ادامه داد: تقریبا در حدود ۵۰ هزار نفر باقی ماندند، اما از این گزارش مناطقی را داریم که تاکنون هیچ واکسنی دریافت نکردند. برای مثال در مناطق جنوبی، منطقه ۱۶.۱۷، ۱۸.۱۹، ۲۰.۲۱ و ۲۲ هیچ واکسنی دریافت نشده است. همچنین در مناطق ۱۵،۱۴ آمار ۹۵ نفری و ۵۶ نفری واکسن دریافت کرده اند. در منطقه ۱۰،۱۱ و ۱۲ نیز هیچ واکسنی دریافت نکردند، عمده دریافت واکسن در مناطق ۲،۳، ۴،۵، ۶، ، ۸.۹ و ۱۳ است.

نوری گفت: شهردار ی تهران چه سازوکاری اتخاذ کرده است؟ البته که می‌دانم محدودیت داریم اما شهرداری چه تمهیداتی دارد که زودتر بتوانیم عزیزان در حوزه خدمات شهری را واکسینه کنیم.

ارسال به دوستان
انجام عمل جراحی روی چشم سفیر ایران در بیروت / همسر سفیر: شایعات درباره بینایی آقای امانی کذب است / مشکل حادی وجود ندارند علم الهدی : نمی‌شود کشف حجاب آزاد شود عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان