۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۷
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۸۵۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۴ - ۰۱-۰۳-۱۴۰۰
کد ۷۸۵۳۷۵
انتشار: ۱۳:۰۴ - ۰۱-۰۳-۱۴۰۰

تجمع هواداران پرسپولیس در اعتراض به حکم کمیته انضباطی

در پی محکومیت پرسپولیس و بازیکنانش به علت دو دیدار مقابل سپاهان و استقلال از سوی کمیته انضباطی، تعدادی از هواداران پرسپولیس تجمعی را در مقابل فدراسیون فوتبال برگزار کردند.

به گزارش ایسنا، احکام کمیته انضیاطی برای دو دیدار سپاهان - پرسپولیس و داربی ۹۵ تهران، صدای هر سه تیم را درآورده و آن‌ها خواهان تجدیدنظر در کمیته استیناف هستند. در پی این احکام انضباطی، پرسپولیس علاوه بر جرایم چند صد میلیونی و سلب میزبانی از آن‌ها در دیدار خانگی با سپاهان در فصل آینده، سید جلال حسینی و فرشاد فرجی هم چند بازی از همراهی تیمشان محروم شده‌اند.

این حکم با اعتراض مسوولان و بازیکنان پرسپولیس همراه شده است. به همین دلیل امروز تعدادی از هواداران پرسپولیس با حضور در مقابل ساختمان فدراسیون فوتبال در خیابان شیخ بهایی، نسبت به این موضوع اعتراض کردند. هواداران پرسپولیس اقدام به خواندن برخی سرودهای هواداری و تشویق چهره‌هایی مانند سیدجلال حسینی و افشین پیروانی کردند.

نیروی انتظامی و مسوولان حراست فدراسیون خواهان پایان این تجمع شدند.

ارسال به دوستان
نشست وزیران خارجه آمریکا و ۴ کشور اروپایی درباره انفجارهای لبنان مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود لبنان : پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب گذاری شدند چاقوکشی خونین در هلند شرکت هواپیمایی آمریکایی پرواز‌ها به تل‌آویو را تا پایان سال متوقف کرد « وفاق ملی » یعنی انتخاب شایستگان، نه فقط یقه بسته ها جانشین فراجا: اتباع غیر مجاز باید به کشور خود برگردند اگر بیش از حد عرق می‌کنید؛ بخوانید چرا باید لوبیای پخته بخوریم؟ + ۱۱ فایده لوبیا پخته مصرف چه مقدار قهوه خطر ابتلا به برخی بیماری‌ها را کاهش می‌دهد؟ پل‌های عابر پیاده‌ای که فضای شهرها را متحول کرده‌اند(+عکس) بیش از دو قرن طول می‌کشد تا مزد زنان و مردان برابر شود اتفاق بدی که با خوردن زیاد مرغ در بدن رخ می دهد ستون فقرات ارتش آمریکا تنها طی ۵ سال بروزرسانی می‌شود!