۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۸۶۱۵۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۰ - ۰۶-۰۳-۱۴۰۰
کد ۷۸۶۱۵۹
انتشار: ۰۹:۳۰ - ۰۶-۰۳-۱۴۰۰

هرمزگان/ مشروب الکلی دست‌ساز 19 نفر را روانه بیمارستان کرد

از این تعداد یک نفر به دلیل شدت عوارض جان خود را از دست داد و هم اکنون ۲مرد ۴۱و ۴۳ساله در آی سی یو بستری هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: طی یک هفته گذشته ۱۹نفر به دلیل مسمومیت ناشی از مشروب الکلی دست ساز به بیمارستان مراجعه کردند.

دکتر فاطمه نوروزیان روز پنجشنبه در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا افزود: این افراد با علائم سرگیجه، تهوع و تاری دید در بیمارستان های بندرعباس، قشم و پارسیان پذیرش شدند.

وی ادامه داد: از این تعداد یک نفر به دلیل شدت عوارض جان خود را از دست داد و هم اکنون ۲مرد ۴۱و ۴۳ساله در آی سی یو بستری هستند.

رییس روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی استان اضافه کرد: ۱۶نفر نیز پس از اقدامات درمانی با حال مناسب از بیمارستان ترخیص شدند.

به گفته این مسئول مسموم شدگان بین ۱۶تا ۶۰سال سن داشتند و یک نفر از آنان زن بود.

ارسال به دوستان
تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس) ادعای اسرائیل: ابراهیم عقیل فرمانده یگان عملیات ویژه حزب‌الله به همراه تعدادی دیگر از فرماندهان کشته شدند شوک به پرسپولیس در آستانه دربی؛ اوستون ارونوف مصدوم شد