۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۷
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۸۷۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۲ - ۱۲-۰۳-۱۴۰۰
کد ۷۸۷۱۷۸
انتشار: ۱۴:۵۲ - ۱۲-۰۳-۱۴۰۰

رهبر قنبری «اینان» را می‌سازد

فیلمبرداری فیلم سینمایی «اینان» به کارگردانی رهبر قنبری و تهیه‌کنندگی علی برادری در شهر مشهد آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی این فیلم، فیلمبرداری فیلم سینمایی «اینان» به کارگردانی رهبر قنبری و تهیه‌کنندگی علی برادری طی روزهای اخیر در شهر مشهد آغاز شده و علی برادری و الهه جعفری اولین بازیگرانی بودند که مقابل دوربین رفتند.

«اینان» داستان عماد یک جوان سی ساله را روایت می‌کند که برادرش نیازمند اهدای عضو است. عماد برای یافتن عضو پیوندی راهی مشهد می‌شود اما این سفر طولانی و غیرمنتظره تجربیات و آشنایی با افرادی را در پی دارد که باورهای قبلی‌اش را به چالش می‌کشد و عشقی زمینی او را به درکی تازه از زندگی می‌رساند.

فیلم سینمایی «اینان» طی روزهای آتی در مشهد و روستای واریان کرج فیلمبرداری می‌شود.

عوامل این فیلم عبارتند از: کارگردان: رهبر قنبری، فیلمبردار: داوود رحمانی، صدابردار: محسن طیبی، طراح چهره‌پردازی: محمد قلی‌نژاد، طراح صحنه و لباس: میثم نویریان، دستیار یک کارگردان و برنامه‌ریز: امیر رحمت حیدری، بازیگردان: عباس عمرانی، منشی صحنه: مهتاب رضوی، عکاس: علی سیدی، مشاور رسانه‌ای: مریم قربانی‌نیا، مدیر تولید: سعید سرابی، مجری طرح: ناصر روئین تن، پشتیبانی تولید: علیرضا خسروی، تهیه‌کننده: علی برادری.

دیگر بازیگران فیلم در خبرهای بعدی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

ارسال به دوستان
سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید احتمال وقوع سیلاب در ۵ استان شهادت عضو کتائب حزب‌الله عراق در سوریه ساخت مجسمه رئیسی در اهواز خبرساز شد (+عکس) راه اندازی مرکز مصرف قانونی مواد مخدر در بلژیک / تلاش برای کاهش مصرف مواد در خیابان کشف یک گروه خونی جدید بعد از ۵۰ سال انجام عمل جراحی روی چشم سفیر ایران در بیروت / همسر سفیر: شایعات درباره بینایی آقای امانی کذب است / مشکل حادی وجود ندارند علم الهدی : نمی‌شود کشف حجاب آزاد شود عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس