۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۴
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۸۷۶۴۷
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۶ - ۱۶-۰۳-۱۴۰۰
کد ۷۸۷۶۴۷
انتشار: ۲۳:۴۶ - ۱۶-۰۳-۱۴۰۰

تقی پور (نماینده مجلس): تکذیب طرح فیلترینگ

 نماینده مجلس شورای اسلامی در واکنش به انتشار اخباری به نقل از وی درباره فیلترینگ فضای مجازی این اخبار را تکذیب و خبر از اقدام قضایی علیه منتشرکنندگان این مطلب داد.

به گزارش ایرنا، رضا تقی پور انوری نماینده مجلس شورای اسلامی شایعات منتشر شده درباره طرح مجلس درخصوص فیلترینگ را دروغ و کذب دانست و گفت با اقدام قضایی این موضوع را پیگیری می‌کنم.

تقی پور (نماینده مجلس) حرف هایش را درباره فیلترینگ تکذیب کرد

وی گفت: صحبت‌های مختلفی که طی ۸ ماه گذشته دیگران و بنده درباره طرح مذکور داشته ایم، تقطیع و با استفاده از کلیدواژه‌های مطرح شده این خبر کذب را تولید و منتشر کردند.

این نماینده مجلس یادآور شد: طرح ساماندهی فضای مجازی اصلا برای محدودیت فضای مجازی نیست بلکه برای استفاده صحیح و مناسب از فضای مجازی و حفظ حریم خصوصی کاربران است.

تقی پور گفت: بنده همواره حامی توسعه فضای مجازی بوده و هستم و اقدامات بنده در توسعه زیرساخت‌های فضای مجازی در زمان تصدی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بر همگان علی الخصوص نخبگان حوزه ict روشن است.

ارسال به دوستان
تاج: کنفدراسیون فوتبال آسیا مصوبه‌ای داشته که اگر نواقص ورزشگاه‌ها را برطرف نکنیم، تمام آن‌ها را رد خواهد کرد امام جمعه شیراز: اگر تجهیزات موشکی نبود رژیم صهیونیستی تا تهران را بمباران می‌کرد ۳ شهید و ۱۷ زخمی؛ اولین آمار رسمی از حمله هوایی به بیروت (فیلم) وقوع حادثه امنیتی در دریای سرخ حملۀ صهیونیست‌ ها به بیروت (فیلم) معاون سید حسن نصرالله ترور شد؟ انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت/ زخمی شدن شماری زن و کودک ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران عراقچی عازم نیویورک شد کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید احتمال وقوع سیلاب در ۵ استان شهادت عضو کتائب حزب‌الله عراق در سوریه راه اندازی مرکز مصرف قانونی مواد مخدر در بلژیک / تلاش برای کاهش مصرف مواد در خیابان