۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۸۹۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۴ - ۲۵-۰۳-۱۴۰۰
کد ۷۸۹۱۵۸
انتشار: ۱۵:۱۴ - ۲۵-۰۳-۱۴۰۰

حوزه هنری تا پایان سال ۵۰ سینما افتتاح می‌کند

معاون توسعه مدیریت و منابع حوزه هنری گفت: طی ۲۰ ماه گذشته ۵۰ سینما به ۱۰۰ سالن سینما حوزه هنری افزوده شده و تا پایان سال جاری ۵۰ مورد دیگر به بهره برداری خواهد رسید.

عبدالحمید قره داغی در گفتگو با خبرنگار مهر به خریداری ساختمان نیمه کاره و تجهیز ۷ سالن سینما در بجنورد اشاره کرد و اظهار داشت: با بهره برداری از این مجتمع فرهنگی، بجنورد دارای ۷ سالن چند منظوره در حوزه سینما، تئاتر، هنرهای تجسمی و… خواهد بود.

سینما

معاون توسعه مدیریت و منابع حوزه هنری ادامه داد: در این پروژه ۳۰ میلیارد تومان هزینه خواهد شد.

وی افزود: اکنون ۷۰ درصد ساخت مجموعه به اتمام رسیده و روند تجهیز آن آغاز شده است.

قره داغی تصریح کرد: طی ۲۰ ماه گذشته نزدیک به ۵۰ سالن سینما به ۱۰۰ سالن سینما حوزه هنری افزوده شده است و تا پایان سال جاری ۵۰ مورد دیگر به بهره برداری خواهد رسید.

ارسال به دوستان
چه غذاهایی فشار چشم را بالا میبرد؟ نماینده ایران در سازمان ملل : اسرائیل با هدف قرار دادن سفیر ایران در لبنان از خطوط قرمز عبور کرده است قدرتمندترین پاسپورت جهان متعلق به کدام کشور است؟ باتری نمک مذاب می‌تواند جایگزین باتری‌های لیتیومی شود رشیدی کوچی : به مردم می‌گویند یک وعده غذا بخورید، اما خودشان بر سر سفره رنگین می‌نشینند/ مردم به آگاهی رسیده اند مسئولان نظام و مهمانان کنفرانس وحدت با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند این خوردنی‌های کم چرب زیاد هم سالم نیستند کشف فواره‌هایی که راه شیری در مقابل آنها یک نقطه است! رئیس کمیته ایمنی شورای شهر تهران: هیچ مدرسه ای در تهران در لیست ساختمان های ناایمن بحرانی قرار ندارد برنامه جامعة المصطفی در تایلند جدیدترین پهپاد انتحاری ایران / عبور «شاهد ۱۳۶B» از جلوی چشم پزشکیان (عکس) سینمایی که مسجد شد(+عکس) نقش پیچیده تنهایی در ابتلا به ۲۶ بیماری شایع پزشکیان در مراسم رژه نیروهای مسلح : اسرائیل را سر جای خود می نشانیم (+عکس) چه کشوری بیشترین جنگنده F/A-۱۸ Hornet را دارد؟