۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۴
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۹۲۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۰ - ۱۹-۰۴-۱۴۰۰
کد ۷۹۲۹۴۵
انتشار: ۱۰:۰۰ - ۱۹-۰۴-۱۴۰۰

مازندران/ تعداد بستری های کرونا چهار رقمی شد

مازندران/ تعداد بستری های کرونا چهار رقمی شد
در حال حاضر یک هزار و ۲۷ بیمار کرونایی در بیمارستان ها و مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی بابل و مازندران بستری هستند که ۲۰۲ نفر از این تعداد جدید و مربوط به ۲۴ ساعت گذشته است.

سید عباس موسوی گفت: در حال حاضر یک هزار و ۲۷ بیمار کرونایی در بیمارستان ها و مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی بابل و مازندران بستری هستند که ۲۰۲ نفر از این تعداد جدید و مربوط به ۲۴ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، سید عباس موسوی دبیر ستاد مقابله با کرونا استان مازندران، در خصوص آخرین وضعیت شیوع کرونا در مازندران، گفت: در حال حاضر یک هزار و ۲۷ بیمار کرونایی در بیمارستان ها و مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی بابل و مازندران بستری هستند که ۲۰۲ نفر از این تعداد جدید و مربوط به ۲۴ ساعت گذشته است.

وی افزود: در همین مدت تعداد ۱۷۸ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند و  تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

موسوی گفت:حال جسمانی ۱۶۷ نفر وخیم گزارش شده است و با علائم تنفسی حاد در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا،بر اساس آخرین تقسیم بندی شهرها در سامانه ماسک وزارت بهداشت، شهرستان های فریدونکنار، بهشهر، جویبار و رامسر نیز در شرایط قرمز کرونایی قرار گرفتند.

بدین ترتیب از امروز ، ۱۳ شهرستان بابل، فریدون‌کنار، قائم‌شهر، آمل، ساری، سوادکوه، جویبار، محمودآباد، نور، نوشهر و چالوس، بهشهر و رامسر در وضعیت قرمز و ۹ شهرستان بابلسر، سیمرغ، سوادکوه‌شمالی، میاندورود، گلوگاه، کلاردشت، عباس‌آباد، نکا و تنکابن در وضعیت نارنجی قرار دارند.

ارسال به دوستان
آمریکا : اسرائیل عملیات امروز در بیروت را به ما اطلاع نداده بود عذرخواهی نماینده طالبان از ملت ایران ادعای رویترز: ابراهیم عقیل فرمانده حزب الله لبنان ترور شد روایت بخشی از زندگی شهید محمد بروجردی در فیلم غریب تاج: کنفدراسیون فوتبال آسیا مصوبه‌ای داشته که اگر نواقص ورزشگاه‌ها را برطرف نکنیم، تمام آن‌ها را رد خواهد کرد امام جمعه شیراز: اگر تجهیزات موشکی نبود رژیم صهیونیستی تا تهران را بمباران می‌کرد 9 شهید و 59 زخمی؛ آمار رسمی از حمله هوایی به بیروت (فیلم) وقوع حادثه امنیتی در دریای سرخ حملۀ صهیونیست‌ ها به بیروت (فیلم) معاون سید حسن نصرالله ترور شد؟ انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت/ زخمی شدن شماری زن و کودک ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران عراقچی عازم نیویورک شد کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت