۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۹۳۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۴ - ۲۲-۰۴-۱۴۰۰
کد ۷۹۳۴۵۰
انتشار: ۱۱:۲۴ - ۲۲-۰۴-۱۴۰۰

بررسی ابتلا به کرونای ۴۵۱ هزار مسافر ورودی به کشور

بررسی ابتلا به کرونای ۴۵۱ هزار مسافر ورودی به کشور
تاکنون ۴۳هزار و ۹۳۲ تست پی‌سی‌آر و ۶۳ هزار و ۶۳۰ تست فوری کرونا از مسافران اخذ شده است.

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از پایش سلامت ۴۵۰ هزار و ۹۴۳ نفر از نظر ابتلا به کرونا در مبادی ورودی به کشور خبر داد.

مهدی ولیپور در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اجرای طرح پایش سلامت و مراقبت بهداشتی مسافران ورودی به کشور که از روزهای پایانی اسفند سال ۱۳۹۹ آغاز شده و تاکنون نیز ادامه دارد، گفت: در اجرای این طرح که با همکاری جمعیت هلال احمر همراه با وزارت بهداشت در حال اجراست. تاکنون سلامت ۴۵۰ هزار و ۹۴۳  مسافر ورودی به کشور از نظر ابتلا به کرونا مورد بررسی  وارزیابی سلامت قرار گرفته و علائم کرونا در آنان کنترل شده است.  

وی با بیان اینکه طی این مدت ۱۴۹ نفر هم به دلیل دارا بودن علائم ابتلا به کووید۱۹ به قرنطینه منتقل شدند، افزود: تاکنون ۴۳هزار و ۹۳۲ تست پی‌سی‌آر و ۶۳ هزار و ۶۳۰ تست فوری کرونا از مسافران اخذ شده است.

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه ۴۷۱ نیروی عملیاتی در اجرای این طرح مشارکت دارند، گفت: این طرح در ۲۸ ورودی کشور از جمله پایانه های مرزی، دریایی و هوایی که در حال حاضر ۱۷ پایانه آن فعال است، اجرا می‌شود.  

ارسال به دوستان
ساخت مجسمه رئیسی در اهواز خبرساز شد (+عکس) راه اندازی مرکز مصرف قانونی مواد مخدر در بلژیک / تلاش برای کاهش مصرف مواد در خیابان کشف یک گروه خونی جدید بعد از ۵۰ سال انجام عمل جراحی روی چشم سفیر ایران در بیروت / همسر سفیر: شایعات درباره بینایی آقای امانی کذب است / مشکل حادی وجود ندارند علم الهدی : نمی‌شود کشف حجاب آزاد شود عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم