۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۲
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۹۵۸۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۶ - ۰۹-۰۵-۱۴۰۰
کد ۷۹۵۸۹۱
انتشار: ۰۹:۲۶ - ۰۹-۰۵-۱۴۰۰

وضعیت فوق بحرانی در هرمزگان/ رشد ۸۱ درصدی قربانیان کرونا در استان

وضعیت فوق بحرانی در هرمزگان/ رشد ۸۱ درصدی قربانیان کرونا در استان
در دو هفته اخیر ۱۱ درصد در موارد غربالگری و در شناسایی ۲۲ درصد و موارد مثبت تست‌ها ۳ درصد، ۲۴ درصد در موارد بستری و ۱۹ درصد در موارد بستری در (آی سی یو) افزایش یافته است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: در شاخص فوتی‌های کرونایی هفته گذشته ۸۱ درصد رشد نسبت به هفته ماقبلش در هرمزگان به ثبت رسید.

دکتر فاطمه نوروزیان در گفت و گو با ایسنا، افزود: با جان باختن ۱۶ نفر دیگر از بیماران مبتلا به کرونا در هرمزگان، شمار کل جان باختگان این بیماری در استان به هزار و ۶۸۲ نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اینکه روز گذشته ۲۲۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شدند و اکنون در مجموع هزار و ۱۶۸نفر در بیمارستان‌های استان تحت مراقبتند، اظهار کرد: از مجموع بستری ها، ۱۲۹نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۲۳نفر از آنها وخیم است.

وی ببیان کرد: در دو هفته اخیر ۱۱ درصد در موارد غربالگری و در شناسایی ۲۲ درصد و موارد مثبت تست‌ها ۳ درصد، ۲۴ درصد در موارد بستری و ۱۹ درصد در موارد بستری در (آی سی یو) افزایش یافته است.

نوروزیان با اشاره به اینکه در شاخص فوتی‌ها هفته گذشته ۸۱ درصد بیشتر از هفته گذشته بود، عنوان کرد: شناسایی موراد مثبت در شهرستان‌های بندرعباس، قشم، بندرلنگه، کیش، جاسک و بندرخمیر رو به افزایش و در شهرستان‌های سیریک و بشاگرد حالت پایدارتری دارد.

وی به شهروندان توصیه کرد همچنان استفاده از ماسک، دوری از تجمعات، برقراری تهویه لازم و استقبال از واکسیناسیون را فراموش نکنند.

ارسال به دوستان
عذرخواهی نماینده طالبان از ملت ایران ادعای رویترز: ابراهیم عقیل فرمانده حزب الله لبنان ترور شد روایت بخشی از زندگی شهید محمد بروجردی در فیلم غریب تاج: کنفدراسیون فوتبال آسیا مصوبه‌ای داشته که اگر نواقص ورزشگاه‌ها را برطرف نکنیم، تمام آن‌ها را رد خواهد کرد امام جمعه شیراز: اگر تجهیزات موشکی نبود رژیم صهیونیستی تا تهران را بمباران می‌کرد ۳ شهید و ۱۷ زخمی؛ اولین آمار رسمی از حمله هوایی به بیروت (فیلم) وقوع حادثه امنیتی در دریای سرخ حملۀ صهیونیست‌ ها به بیروت (فیلم) معاون سید حسن نصرالله ترور شد؟ انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت/ زخمی شدن شماری زن و کودک ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران عراقچی عازم نیویورک شد کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید