۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۲
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۹۶۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۸ - ۱۳-۰۵-۱۴۰۰
کد ۷۹۶۶۰۶
انتشار: ۱۱:۰۸ - ۱۳-۰۵-۱۴۰۰

سامانه واکسیناسیون اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه‌ها فعال شد

سامانه واکسیناسیون اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه‌ها فعال شد
اسامی و کد ملی حدود ۳۰ هزار نفر عضو هیات علمی و حدود ۶۴ هزار نفر از کارکنان و کارشناسان اداری دانشگاه‌ها برای واکسیناسیون ارسال شده است.

معاون اداری و مالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت:‌ سامانه واکسیناسیون برای کارکنان ستاد وزارت علوم و دانشگاه‌های کشور به منظور واکسینه کردن همه اعضای هیات علمی و کارکنان اداری دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، پژوهشی و فناوری در مقابل کرونا فعال شد.

به گزارش وزارت علوم، محمدتقی نظرپور با بیان این مطلب افزود: پیرو توافقی که با وزارت بهداشت انجام شد، واکسیناسیون دانشگاهیان (اعضای هیات علمی و کارکنان اداری) در مردادماه و پس از آن دانشجویان تحصیلات تکمیلی طبق اولویت‌بندی که انجام شده، در شهریورماه واکسینه شوند.

وی با تاکیدبراینکه فهرست مشخصات اعضای هیات علمی و کارکنان ستادی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی، پژوهشی و فناوری به تفکیک استان‌ها برای انجام واکسیناسیون، به وزارت بهداشت اعلام شده است، گفت: اسامی و کد ملی حدود ۳۰ هزار نفر عضو هیات علمی و حدود ۶۴ هزار نفر از کارکنان و کارشناسان اداری دانشگاه‌ها برای واکسیناسیون ارسال شده است.

معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم با بیان اینکه واکسیناسیون دانشگاهیان بدون محدودیت سنی انجام می‌شود، تاکید کرد: با توجه به ضرورت از سرگیری آموزش حضوری دانشجویان و به منظور فراهم آوردن همه امکانات برای برگزاری کلاس‌های حضوری دانشجویان در مقاطع تحصیلات تکمیلی در مهرماه، لازم است اعضای هیات علمی و کارکنان بخش اداری دانشگاه‌ها و همه کسانی که برای امور دانشجویان و آموزش آنان باید حضور فیزیکی داشته باشند، واکسینه شوند.

نظرپور در پایان با تشکر و قدردانی از همراهی و هماهنگی مسئولان و دست‌اندرکاران وزارت بهداشت برای انجام واکسیناسیون به موقع دانشگاهیان، خاطرنشان کرد: این امکان از روز دوازدهم مرداد ماه برای ثبت‌نام در سامانه واکسیناسیون کرونا مهیا شده است و همه اعضای هیات علمی و کارکنان می‌توانند با مراجعه به سامانه Vaccine.salamat.gov.ir ثبت‌نام و محل واکسیناسیون خود را طبق محل سکونت یا محل کار استان و شهری که حضور دارند، انتخاب کنند.

ارسال به دوستان
عذرخواهی نماینده طالبان از ملت ایران ادعای رویترز: ابراهیم عقیل فرمانده حزب الله لبنان ترور شد روایت بخشی از زندگی شهید محمد بروجردی در فیلم غریب تاج: کنفدراسیون فوتبال آسیا مصوبه‌ای داشته که اگر نواقص ورزشگاه‌ها را برطرف نکنیم، تمام آن‌ها را رد خواهد کرد امام جمعه شیراز: اگر تجهیزات موشکی نبود رژیم صهیونیستی تا تهران را بمباران می‌کرد ۳ شهید و ۱۷ زخمی؛ اولین آمار رسمی از حمله هوایی به بیروت (فیلم) وقوع حادثه امنیتی در دریای سرخ حملۀ صهیونیست‌ ها به بیروت (فیلم) معاون سید حسن نصرالله ترور شد؟ انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت/ زخمی شدن شماری زن و کودک ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران عراقچی عازم نیویورک شد کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید