۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۹۷۳۷۸
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۶ - ۱۸-۰۵-۱۴۰۰
کد ۷۹۷۳۷۸
انتشار: ۲۰:۱۶ - ۱۸-۰۵-۱۴۰۰

بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی در مجلس بعد از ایام عاشورا

بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی در مجلس بعد از ایام عاشورا
اگر این لیست امشب یا فردا یا هر روز دیگری به مجلس برسد پس از اعلام وصول در اولین جلسه مجلس در دستورکار کمیسیون‌ها قرار می‌گیرد و بعد از اتمام بررسی، در صحن علنی مطرح می‌شود.

سخنگوی هیات رییسه مجلس گفت که بررسی صلاحیت و رای اعتماد وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم پس از ایام عاشورا و تاسوعای حسینی در دستورکار صحن علنی مجلس قرار می‌گیرد.

سیدنظام‌الدین موسوی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: طرح استعفای آقای زاکانی تقدیم هیات رییسه مجلس شده و فردا اعلام وصول خواهد ‌شد ‌و هفته آینده در دستورکار مجلس قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه هنوز فهرست وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم به مجلس واصل نشده گفت: اگر این لیست امشب یا فردا یا هر روز دیگری به مجلس برسد پس از اعلام وصول در اولین جلسه مجلس در دستورکار کمیسیون‌ها قرار می‌گیرد و بعد از اتمام بررسی، در صحن علنی مطرح می‌شود.

به گفته وی بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم به بعد از تعطیلات عاشورا و تاسوعا موکول خواهد شد.

ارسال به دوستان
تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس) ادعای اسرائیل: ابراهیم عقیل فرمانده یگان عملیات ویژه حزب‌الله به همراه تعدادی دیگر از فرماندهان کشته شدند شوک به پرسپولیس در آستانه دربی؛ اوستون ارونوف مصدوم شد