۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۹۸۷۹۱
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۷ - ۲۷-۰۵-۱۴۰۰
کد ۷۹۸۷۹۱
انتشار: ۲۱:۴۷ - ۲۷-۰۵-۱۴۰۰

افزایش شمار قربانیان کرونایی کهگیلویه و بویراحمد به ۷۹۳ نفر

افزایش شمار قربانیان کرونایی کهگیلویه و بویراحمد به ۷۹۳ نفر
روند افزایشی موارد مثبت بیماری و بستری در همه شهرستان‌های استان ادامه دارد که در هفته‌های بعدی می‌تواند باعث پرشدن تخت‌های بیمارستانی و افزایش مرگ و میر بیشتری در مقایسه با پیک‌های قبلی شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا به ۷۹۳ نفر خبر داد و گفت: متاسفانه ۷ هم استانی دیگر بر اثر ابتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته جان خود را از دست دادند.

به گزارش ایسنا پرویز یزدان‌پناه افزود: هم اکنون ۵۸۸ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری است که ۳۰۵ نفر از این بیماران مبتلای قطعی و ۳۴ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

وی اظهار کرد: از مجموع مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد ۵۷ هزار و ۲ نفر بهبود یافته گزارش شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ادامه داد: از هزار و ۱۸۰ نمونه پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج ۴۵ درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های بویر احمد، گچساران، کهگیلویه و چرام است و همچنین از ۶۲۱ نمونه رپید ۲۵ درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی و دنا است.

یزدان پناه تصریح کرد: روند افزایشی موارد مثبت بیماری و بستری در همه شهرستان‌های استان ادامه دارد که در هفته‌های بعدی می‌تواند باعث پرشدن تخت‌های بیمارستانی و افزایش مرگ و میر بیشتری در مقایسه با پیک‌های قبلی شود.

وی از مردم استان درخواست کرد ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک و رعایت فاصله فیزیکی از حضور در تجمعات و دورهمی‌ها، پرهیز کرده و از رفت و آمد به مکان‌های شلوغ و پرخطر خودداری کنند.

ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)