۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۹۸۸۳۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۶ - ۲۸-۰۵-۱۴۰۰
کد ۷۹۸۸۳۶
انتشار: ۱۶:۰۶ - ۲۸-۰۵-۱۴۰۰

رئیس سازمان زندان ها: به سپیده قلیان مرخصی داده شد

رئیس سازمان زندان ها: به سپیده قلیان مرخصی داده شد
در روزهای اخیر بسیاری از محکومین امنیتی از امتیازات قانونی بهره‌مند شدند. امید است این عزیزان از این فرصت‌ها برای تامل و اصلاح برخی رویه‌های گذشته استفاده کنند.

رئیس سازمان زندان‌ها از اعطاء مرخصی به سپیده قلیان خبر داد و نوشت: امید است این عزیزان از این فرصت‌ها برای تامل و اصلاح برخی رویه‌های گذشته استفاده کنند و درکنار خانواده، هماره برای خود و جامعه مفید و موثر باشند.

به گزارش ایسنا، محمدمهدی حاج محمدی، رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور با انتشار پیامی در صفحه توییتری خود از اعطاء مرخصی به سپیده قلیان خبر داد و نوشت:

در روزهای اخیر بسیاری از محکومین امنیتی از امتیازات قانونی بهره‌مند شدند. امید است این عزیزان از این فرصت‌ها برای تامل و اصلاح برخی رویه‌های گذشته استفاده کنند و درکنار خانواده، هماره برای خود و جامعه مفید و موثر باشند. خانم سپیده قلیان نیز در همین راستا با مرخصی، به آغوش خانواده بازگشت.

ارسال به دوستان
تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس) ادعای اسرائیل: ابراهیم عقیل فرمانده یگان عملیات ویژه حزب‌الله به همراه تعدادی دیگر از فرماندهان کشته شدند شوک به پرسپولیس در آستانه دربی؛ اوستون ارونوف مصدوم شد