۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۰۰۱۶۷
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۲ - ۰۵-۰۶-۱۴۰۰
کد ۸۰۰۱۶۷
انتشار: ۲۳:۰۲ - ۰۵-۰۶-۱۴۰۰

دستگیری عاملان تیراندازی آستارا

دستگیری عاملان تیراندازی آستارا
فرمانده انتظامی شهرستان آستارا (گیلان) از دستگیری عاملان تیراندازی با اسلحه شکاری در این بندر مرزی خبر داد.

سرهنگ محمد نمازی در گفتگو با ایسنا، اظهار کرد: بامداد امروز (جمعه، ۵ شهریور) گزارشی مبنی بر تیراندازی با اسلحه شکاری به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد.

وی با اشاره به اینکه در این درگیری، فوتی و زخمی نداشتیم، ادامه داد: در این نزاع، دو جوان ۳۳ و ۲۴ ساله با تفنگ شکاری به یکدیگر شلیک کردند.

نمازی علت این درگیری را بدهی مالی عنوان کرد و توضیح داد: عاملان تیراندازی در کمتر از ۶ ساعت، توسط پلیس دستگر شدند.

وی با اشاره به اینکه عاملان تیراندازی در بازداشت موقت هستند، تصریح کرد: اسلحه شکاری بکار رفته در این نزاع نیز ضبط شده است.

فرمانده نیروی انتظامی آستارا در پایان اضافه کرد: پلیس با افرادی که مخل نظم و امنیت جامعه هستند، بدون مماشات برخورد می‌کند و به طوری که مقابله با این دسته از مجرمان بسیار جدی، قاطع و مستمر است.
ارسال به دوستان
از افتتاح ۵۰۰ مدرسه جدید «برکت» تا توزیع ۲۰۰ هزار بسته نوشت‌افزار ایرانی برای دانش‌آموزان کم‌برخوردار آیا جنگ به خاطر کینۀ امام خمینی از صدام حسین شروع شد؟/ مستندات مهاجرانی برای رد این اتهام/ + خاطره عجیب از خلخالی اول مهر ۱۴۰۳ ساعت ها تغییر نمی کند تسنیم: ادعای عملیات امنیتی اسرائیل در ایران و ربودن برخی اسناد کذب است عضو شورای شهر تهران: در بازدید از مرکز بهداشتی جنوب پایتخت مشاهده شد بیش از ۶۰ درصد مراجعان اتباع هستند اردوغان: حملات اسرائیل مثل گروه‌های تروریستی است 22 کشته در حمله اسرائیل به مدرسه اسکان آوارگان فلسطینی شیوع وبا در سودان با 348 فوتی عراقچی: نتانیاهو به هیچ یک از اهداف خود نرسیده و از سر استیصال به دنبال کشیدن کل منطقه به جنگ است دربارۀ لطف عجیب گرت بیل به هری کین توهین مهمان صداوسیما به رئیس جمهور پزشکیان جاده کندوان به سمت کرج یکطرفه شد نماینده سینمای ایران برای اسکار امسال انتخاب شد «در آغوش درخت» نماینده سینمای ایران در اسکار شد سخنگوی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی درگذشت