۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۰۲۲۵۸
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۰ - ۱۸-۰۶-۱۴۰۰
کد ۸۰۲۲۵۸
انتشار: ۱۹:۳۰ - ۱۸-۰۶-۱۴۰۰

انتقال هوایی قلب اهدایی از رشت به تهران

انتقال هوایی قلب اهدایی از رشت به تهران
در این انتقال با همکاری تیم های پیوند و واحدهای فراهم آوری دانشگاه های علوم پزشکی رشت و تهران، فرد گیرنده و دهنده قلب شناسایی و با کمک سازمان اورژانس کشور و هوانیروز جهت پیوند به بیمارستان امام خمینی (ره) تهران انتقال داده شد.

رییس مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری های وزات بهداشت گفت: عملیات پیوند قلب یک خانم ۲۸ ساله اهل رشت که از طریق هوایی به تهران انتقال یافته بود با موفقیت انجام گرفت.

به گزارش ایرنا از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مهدی شادنوش افزود: در این انتقال با همکاری تیم های پیوند و واحدهای فراهم آوری دانشگاه های علوم پزشکی رشت و تهران، فرد گیرنده و دهنده قلب شناسایی و با کمک سازمان اورژانس کشور و هوانیروز جهت پیوند به بیمارستان امام خمینی (ره) تهران انتقال داده شد.

رییس مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری های وزات بهداشت افزود: با رعایت پروتکل های بهداشتی پیشگیری و مقابله با کرونا قلب این قهرمان ۲۸ ساله از رشت به تهران منتقل شد و در بیمارستان امام خمینی (ره) به یک مرد ۵۲ ساله با موفقیت پیوند زده شد.

وی افزود: کبد و کلیه های این فرد در رشت به دیگر بیماران نیازمند اهدا شد.

ارسال به دوستان
باتری نمک مذاب می‌تواند جایگزین باتری‌های لیتیومی شود مسئولان نظام و مهمانان کنفرانس وحدت با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند این خوردنی‌های کم چرب زیاد هم سالم نیستند کشف فواره‌هایی که راه شیری در مقابل آنها یک نقطه است! رئیس کمیته ایمنی شورای شهر تهران: هیچ مدرسه ای در تهران در لیست ساختمان های ناایمن بحرانی قرار ندارد برنامه جامعة المصطفی در تایلند جدیدترین پهپاد انتحاری ایران / عبور «شاهد ۱۳۶B» از جلوی چشم پزشکیان (عکس) سینمایی که مسجد شد(+عکس) نقش پیچیده تنهایی در ابتلا به ۲۶ بیماری شایع پزشکیان در مراسم رژه نیروهای مسلح : اسرائیل را سر جای خود می نشانیم (+عکس) چه کشوری بیشترین جنگنده F/A-۱۸ Hornet را دارد؟ خوب، بد، زشت : روزگار با این سه بازیگر چه کرد! (عکس) شهادت فرمانده مهم حزب الله در حمله اسرائیل به بیروت / کسی که هیچ کس او را ندیده بود / ابراهیم عقیل، تحت تعقیب امریکا بیانیه حزب‌الله دربارهٔ شهادت «حاج ابراهیم عقیل» کاهش خطر زوال عقل با مصرف غذاهای غنی از فلاونوئیدها