۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۰۲۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۳ - ۲۰-۰۶-۱۴۰۰
کد ۸۰۲۵۴۱
انتشار: ۱۹:۴۳ - ۲۰-۰۶-۱۴۰۰

تغییر در صدور مجوزهای تردد در تهران/ مجوزها اینترنتی می‌شود

تغییر در صدور مجوزهای تردد در تهران/ مجوزها اینترنتی می‌شود
فرمانداری تهران: از تمامی شهروندان می‌خواهیم فردا به این منظور به محل فرمانداری تهران مراجعه نکنند چرا که اساسا تجهیزات ارائه مجوز تردد جمع‌آوری شده و از روز سه‌شنبه بصورت اینترنتی ارائه خواهد شد.

مدیر روابط عمومی فرمانداری تهران گفت:‌ از روز سه‌شنبه ۲۳ شهریور مجوزها به صورت اینترنتی به مردم تهران ارائه خواهد شد.

به گزارش ایرنا، ایمان قربانی عصر شنبه اظهارداشت: بر همین اساس فردا و پس‌فردا ( یکشنبه و دوشنبه) هیچگونه مجوز ترددی به صورت حضوری ارائه نخواهد شد و از تمامی شهروندان می‌خواهیم فردا به این منظور به محل فرمانداری تهران مراجعه نکنند چرا که اساسا تجهیزات ارائه مجوز تردد جمع‌آوری شده و از روز سه‌شنبه بصورت اینترنتی ارائه خواهد شد.

مشاور فرماندار تهران خاطرنشان کرد: این تصمیم در جهت رفاه حال مردم گرفته شده و ادرس اینترنتی نیز به بزودی اعلام و رونمایی خواهد شد.

ارسال به دوستان
باتری نمک مذاب می‌تواند جایگزین باتری‌های لیتیومی شود مسئولان نظام و مهمانان کنفرانس وحدت با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند این خوردنی‌های کم چرب زیاد هم سالم نیستند کشف فواره‌هایی که راه شیری در مقابل آنها یک نقطه است! رئیس کمیته ایمنی شورای شهر تهران: هیچ مدرسه ای در تهران در لیست ساختمان های ناایمن بحرانی قرار ندارد برنامه جامعة المصطفی در تایلند جدیدترین پهپاد انتحاری ایران / عبور «شاهد ۱۳۶B» از جلوی چشم پزشکیان (عکس) سینمایی که مسجد شد(+عکس) نقش پیچیده تنهایی در ابتلا به ۲۶ بیماری شایع پزشکیان در مراسم رژه نیروهای مسلح : اسرائیل را سر جای خود می نشانیم (+عکس) چه کشوری بیشترین جنگنده F/A-۱۸ Hornet را دارد؟ خوب، بد، زشت : روزگار با این سه بازیگر چه کرد! (عکس) شهادت فرمانده مهم حزب الله در حمله اسرائیل به بیروت / کسی که هیچ کس او را ندیده بود / ابراهیم عقیل، تحت تعقیب امریکا بیانیه حزب‌الله دربارهٔ شهادت «حاج ابراهیم عقیل» کاهش خطر زوال عقل با مصرف غذاهای غنی از فلاونوئیدها