۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۱۶۰۹۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۵ - ۱۵-۰۹-۱۴۰۰
کد ۸۱۶۰۹۰
انتشار: ۱۰:۰۵ - ۱۵-۰۹-۱۴۰۰

کیهان: حالا که اقتصاد کشور از رکود خارج شده، چرا دلار بالا می‌رود؟/ معلوم است که جا‌هایی دارند دستکاری می‌کنند

کیهان: حالا که اقتصاد کشور از رکود خارج شده، چرا دلار بالا می‌رود؟/ معلوم است که جا‌هایی دارند دستکاری می‌کنند
آیا صندوق بین‌المللی پول و بانک جهانی از قاطعیت ایران در مذاکرات و خباثت غرب خبر نداشته و آن ارزیابی‌های مثبت را انجام داده‌اند؟
کیهان نوشت: در حالی که ارزیابی محافل اقتصادی غرب، بر خروج اقتصاد ایران از رکود و فشلی دلالت دارد، چرا مثلا قیمت ارز ناگهان افزایشی می‌شود و برخی رسانه‌های زرد توجیه می‌کنند که علت آن، مقاومت ایران در مذاکرات و پیش‌بینی منفی از آینده اقتصادی است؟
 
آیا صندوق بین‌المللی پول و بانک جهانی از قاطعیت ایران در مذاکرات و خباثت غرب خبر نداشته و آن ارزیابی‌های مثبت را انجام داده‌اند؟ یا با آگاهی از این واقعیت که ایران، اتکا به برجام و مذاکرات را در برنامه‌ریزی خود کنار گذاشته، اعلام کرده‌اند اقتصاد ایران پویاتر و با ثبات‌تر می‌شود؟ اگر گزاره دوم درست است -که همین هم هست- پس برخی نوسانات در بازار ارز و برخی بازارهای مشابه کجا مهندسی و دستکاری می‌شود؟
ارسال به دوستان
استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس) ادعای اسرائیل: ابراهیم عقیل فرمانده یگان عملیات ویژه حزب‌الله به همراه تعدادی دیگر از فرماندهان کشته شدند شوک به پرسپولیس در آستانه دربی؛ اوستون ارونوف مصدوم شد رسانه انگلیسی: واشنگتن و لندن به دنبال ارائه مجوز حمله به خاک روسیه هستند ویروس آنفولانزا در اردوی تیم ملی فوتسال شعار هواداران نساجی علیه نکونام در ورزشگاه وطنی فراجا: اعضای یک گروهک تروریستی شب گذشته قصد ورود به کشور را داشتند