۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۲۵۸۴۰
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۶ - ۱۶-۱۱-۱۴۰۰
کد ۸۲۵۸۴۰
انتشار: ۱۸:۱۶ - ۱۶-۱۱-۱۴۰۰

برگزاری نشست سران قوا به میزبانی رییس قوه قضائیه

برگزاری نشست سران قوا به میزبانی رییس قوه قضائیه
سران سه قوه در نشست مشترک خود که به میزبانی قوه قضائیه برگزار شد، مهمترین موضوعات داخلی و بین‌المللی را مورد بررسی قرار دادند.

سران سه قوه در نشست مشترک خود که به میزبانی قوه قضائیه برگزار شد، مهمترین موضوعات داخلی و بین‌المللی را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش مرکز رسانه قوه قضائیه، همزمان با ایام چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، جلسه هفتگی سران قوا عصر امروز شنبه(۱۶ بهمن) به میزبانی حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس دستگاه قضا و با حضور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور و دکتر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

این نشست از ساعت ۱۵ تا ۱۷ به طول انجامید.

ارسال به دوستان
کشف فواره‌هایی که راه شیری در مقابل آنها یک نقطه است! رئیس کمیته ایمنی شورای شهر تهران: هیچ مدرسه ای در تهران در لیست ساختمان های ناایمن بحرانی قرار ندارد برنامه جامعة المصطفی در تایلند جدیدترین پهپاد انتحاری ایران / عبور «شاهد ۱۳۶B» از جلوی چشم پزشکیان (عکس) سینمایی که مسجد شد(+عکس) نقش پیچیده تنهایی در ابتلا به ۲۶ بیماری شایع پزشکیان در مراسم رژه نیروهای مسلح : اسرائیل را سر جای خود می نشانیم (+عکس) چه کشوری بیشترین جنگنده F/A-۱۸ Hornet را دارد؟ خوب، بد، زشت : روزگار با این سه بازیگر چه کرد! (عکس) شهادت فرمانده مهم حزب الله در حمله اسرائیل به بیروت / کسی که هیچ کس او را ندیده بود / ابراهیم عقیل، تحت تعقیب امریکا بیانیه حزب‌الله دربارهٔ شهادت «حاج ابراهیم عقیل» کاهش خطر زوال عقل با مصرف غذاهای غنی از فلاونوئیدها حقایق زیست محیطی غیرمنتظره‌ ای که شما را شگفت‌زده و نگران خواهند کرد نگاهی متفاوت به چربی شکمی از دانشگاه میشیگان اکستنشن مو از ضایعاتی که تصورش دشوار است! (+فیلم و عکس)