۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۲۶۱۳۸
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۲ - ۱۸-۱۱-۱۴۰۰
کد ۸۲۶۱۳۸
انتشار: ۱۶:۳۲ - ۱۸-۱۱-۱۴۰۰

کره شمالی / سرقت ارز دیجیتال برای تامین هزینه برنامه موشکی

کره شمالی / سرقت ارز دیجیتال برای تامین هزینه برنامه موشکی
هکرهای کره شمالی که از طرف دولت عمل می‌کنند، بارها متهم به حملات سایبری به بانک‌ها و پلتفرم‌های ارزهای دیجیتالی شده‌اند.

کره شمالی متهم شده است برنامه موشکی را با "سرقت ارز دیجیتال" تامین می‌کند.

به گزارش دویچه وله، کره شمالی در هفته‌های اخیر آزمایش‌های موشکی خود را تشدید کرده است. پیونگ یانگ تنها در ماه ژانویه ۲۰۲۲ هفت موشک آزمایش کرد که در میان آنها حداقل یک موشک قابلیت حمل کلاهک هسته‌ای را داشت.

 خبرگزاری رویترز با استناد به گزارش جدید سازمان ملل متحد که جمعه ۴ فوریه به کمیته مسئول شورای امنیت تحویل شد، می‌نویسد رژیم مستبد کره شمالی با سرقت ارزهای دیجیتال، توسعه برنامه‌های هسته‌ای و موشکی خود را تامین مالی می‌کند.

 هکرهای کره شمالی که از طرف دولت عمل می‌کنند، بارها متهم به حملات سایبری به بانک‌ها و پلتفرم‌های ارزهای دیجیتالی شده‌اند.

ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)