۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۲۶۴۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۱ - ۲۰-۱۱-۱۴۰۰
کد ۸۲۶۴۲۳
انتشار: ۱۳:۴۱ - ۲۰-۱۱-۱۴۰۰

وقتی غزل به ترکیه رفت، شوهرش دو بار خودکشی کرد

وقتی غزل به ترکیه رفت، شوهرش دو بار خودکشی کرد
به همین دلیل بود که پدر و مادرش درِ خانه او را در که طبقه دوم خانه خودشان بود قفل کردند تا او در این مدت با آنها زندگی کند و تحت نظر باشد تا مبادا دوباره دست به خودکشی بزند.

تحقیقات درباره حادثه فجیع سربریدن مونا حیدری دختر ۱۷ ساله اهوازی به دست شوهرش همچنان ادامه دارد و بررسی ها نشان می دهد در این مدت شوهر مونا ۲ بار دست به خودکشی زده است.

به گزارش حادثه 24، پس از آنکه مونا (غزل) حیدری، دختر 17 ساله شوهر و پسر خردسالش را رها کرد و به ترکیه رفت شوهرش سجاد تلاش زیادی انجام داد تا او را پیدا کند. او فشار روحی شدیدی را تحمل می کرد و در این مدت 2 مرتبه در خانه اش دست به خودکشی زد که در هر دو مرتبه توسط اعضای خانواده اش نجات پیدا کرد. به همین دلیل بود که پدر و مادرش درِ خانه او را در که طبقه دوم خانه خودشان بود قفل کردند تا او در این مدت با آنها زندگی کند و تحت نظر باشد تا مبادا دوباره دست به خودکشی بزند.

بر اساس این گزارش هم اکنون سجاد در بازداشت به سر می برد و تحقیقات از او در خصوص قتل همسرش ادامه دارد.

ارسال به دوستان
کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید احتمال وقوع سیلاب در ۵ استان شهادت عضو کتائب حزب‌الله عراق در سوریه ساخت مجسمه رئیسی در اهواز خبرساز شد (+عکس) راه اندازی مرکز مصرف قانونی مواد مخدر در بلژیک / تلاش برای کاهش مصرف مواد در خیابان کشف یک گروه خونی جدید بعد از ۵۰ سال انجام عمل جراحی روی چشم سفیر ایران در بیروت / همسر سفیر: شایعات درباره بینایی آقای امانی کذب است / مشکل حادی وجود ندارند علم الهدی : نمی‌شود کشف حجاب آزاد شود عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت