۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۳۲۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۸ - ۱۱-۰۱-۱۴۰۱
کد ۸۳۲۸۴۷
انتشار: ۱۰:۲۸ - ۱۱-۰۱-۱۴۰۱

توپ جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر را ببینید (+عکس)

توپ جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر را ببینید (+عکس)
در رونمایی از این توپ تصاویری از بازیکنانی مثل لیونل مسی فوق ستاره و کاپیتان تیم ملی آرژانتین و هونگ میون سون کاپیتان تیم ملی کره جنوبی منتشر شده است.
شرکت آدیداس از توپ مخصوص جام جهانی ۲۰۲۲ قطر رونمایی کرد.
 
جام جهانی ۲۰۲۲ فوتبال قرار است از ۳۰ آبان تا ۲۷ آذر ۱۴۰۱ به میزبانی قطر برگزار می‌شود. تیم ملی فوتبال ایران هم برای سومین دوره پیاپی و ششمین دوره در تاریخ سهمیه حضور در این مسابقات را کسب کرده است.
 
شرکت تولید لوازم ورزشی آدیداس که چند سال است حامی مالی فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) است، از توپ مخصوصی که برای مسابقات جام جهانی قطر تولید کرده، رونمایی کرده است. شرکت آدیداس نام «الحریله» را برای این توپ برگزیده است. در رونمایی از این توپ تصاویری از بازیکنانی مثل لیونل مسی فوق ستاره و کاپیتان تیم ملی آرژانتین و هونگ میون سون کاپیتان تیم ملی کره جنوبی منتشر شده است.
 
قرعه‌کشی مرحله گروهی جام جهانی قرار است جمعه ۱۲ فروردین برگزار شود. تاکنون صعود ۲۷ تیم به این مسابقات قطعی شده است. تکلیف ۲ سهمیه منطقه آمریکای شمالی هم در مسابقات فردا مشخص می‌شود. سه تیم هم پس از برگزاری مسابقات مرحله پلی‌آف راهی جام جهانی می‌شوند.
 
توپ جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر را ببینید (+عکس)
ارسال به دوستان
تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس) ادعای اسرائیل: ابراهیم عقیل فرمانده یگان عملیات ویژه حزب‌الله به همراه تعدادی دیگر از فرماندهان کشته شدند شوک به پرسپولیس در آستانه دربی؛ اوستون ارونوف مصدوم شد