۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۳۲۸۹۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۶ - ۱۱-۰۱-۱۴۰۱
کد ۸۳۲۸۹۶
انتشار: ۱۴:۴۶ - ۱۱-۰۱-۱۴۰۱

زلنسکی: به "نقطه عطف" جنگ رسیده‌ایم

زلنسکی: به
ما هیچ کس را باور نمی‌کنیم. ما هیچ سخن زیبا و خوش‌ساختی را باور نمی‌کنیم. وضعیتی واقعی در صحنه نبرد وجود دارد و اکنون این مهم‌ترین چیز است.

ولودیمیر زلنسکی گفت که معتقد است جنگ اوکراین و روسیه به نقطه عطف خود رسیده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری اسکای، ولودیمیر زلنسکی،‌ رئیس‌جمهوری اوکراین، زمان حاضر را یک «نقطه عطف» در جنگ روسیه و اوکراین خوانده و افزود که مذاکرات صلح هنوز به جزئیات نرسیده است.

زلنسکی افزود: حرف‌هایی مبنی بر عقب‌نشینی نیروهای روسیه از کی‌یف و چرنیهیف به گوش می‌رسد، درباره کاهش فعالیت اشغالگران در این مناطق. (اما) ما می‌دانیم که این عقب‌نشینی نیست، بلکه نتیجه تبعید و بیرون راندن است؛ این نتیجه کار مدافعان ماست.

زلنسکی ادامه داد: ما همچنین شاهد افزایش نیروهای روسیه برای تدارک حمله‌ جدیدی در دونباس بوده و داریم خود را برای آن آماده می‌کنیم.

او گفت: ما هیچ کس را باور نمی‌کنیم. ما هیچ سخن زیبا و خوش‌ساختی را باور نمی‌کنیم. وضعیتی واقعی در صحنه نبرد وجود دارد و اکنون این مهم‌ترین چیز است.

زلنسکی تاکید کرد: هیچ چیز را رها نکرده و برای هر متر از خاک خود خواهیم جنگیم، برای هر فرد.

ارسال به دوستان
تاج: کنفدراسیون فوتبال آسیا مصوبه‌ای داشته که اگر نواقص ورزشگاه‌ها را برطرف نکنیم، تمام آن‌ها را رد خواهد کرد امام جمعه شیراز: اگر تجهیزات موشکی نبود رژیم صهیونیستی تا تهران را بمباران می‌کرد ۳ شهید و ۱۷ زخمی؛ اولین آمار رسمی از حمله هوایی به بیروت (فیلم) وقوع حادثه امنیتی در دریای سرخ حملۀ صهیونیست‌ ها به بیروت (فیلم) معاون سید حسن نصرالله ترور شد؟ انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت/ زخمی شدن شماری زن و کودک ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران عراقچی عازم نیویورک شد کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید احتمال وقوع سیلاب در ۵ استان شهادت عضو کتائب حزب‌الله عراق در سوریه راه اندازی مرکز مصرف قانونی مواد مخدر در بلژیک / تلاش برای کاهش مصرف مواد در خیابان