۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۷
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۴۰۷۲۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۶ - ۳۱-۰۲-۱۴۰۱
کد ۸۴۰۷۲۴
انتشار: ۱۴:۴۶ - ۳۱-۰۲-۱۴۰۱

ورود گرد وخاک از غرب کشور به تهران

ورود گرد وخاک از غرب کشور به تهران
طی این مدت گاهی نفوذ و گسترش گرد و غبار انتقالی از غرب کشور و کاهش دید و کیفیت هوا مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ایسنا، بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و در بعضی ساعات وزش باد شدید همراه با خیزش موقت گردوخاک به‌ویژه در نیمه‌جنوبی و غربی استان و در روز شنبه (۳۱ اردیبهشت) گاهی وزش باد شدید تا خیلی شدید و خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

طی این مدت گاهی نفوذ و گسترش گرد و غبار انتقالی از غرب کشور و کاهش دید و کیفیت هوا مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامین با بیشینه دمای ۳۴ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقاط استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌ است.

آسمان تهران فردا (اول خرداد) صاف و گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد و طی دوشنبه (۲ خرداد) قسمتی ابری تا نیمه‌ابری و وزش باد و گاهی وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۳۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ارسال به دوستان
دیدنی های امروز؛ از آغاز عرضه جهانی آیفون 16 تا تشدید تنش در شمال فلسطین اشغالی روز جهانی صلح؛ مجالی برای درنگ بر ۶ مفهوم آن/ صلح با خویشتن یا در مقابل سلاح؟ پیام عراقچی به سیدحسن نصرالله در پی شهادت ابراهیم عقیل ویزیت مجازی با پزشک در اندازه واقعی! نماینده ادوار مجلس : دولت می‌تواند راه دخالت نمایندگان در انتصاب دولت را ببندد وضعیت جاده ها در آخرین روز از سفر‌های تابستانی / کدام جاده‌ها امروز یک‌طرفه می‌شوند؟ رگبار باران در ۵ استان کشور زن مرموزی که پیجرهای آلوده را به حزب الله لبنان فروخت، کیست؟( +عکس) دیدار مسئولان نظام و مهمانان کنفرانس وحدت با رهبر انقلاب ۴ ماده غذایی غنی از «امگا ۳» ۵ جت جنگنده آمریکایی که طولانی ترین دوران حضور در سرویس را داشته اند (+عکس) ایران ایر : مسافران پروازهای تهران- بیروت از حمل پیجر و بی سیم خودداری کنند خسروپناه: برخی از شهدا و مجروحان حادثه لبنان ایرانی بودند/ اینکه می‌گویند نسل آلفا و زِد از فرهنگ ایثار و شهادت بریده‌اند حرف غلطی است رونمایی چین از فناوری شگفت‌انگیز شناسایی زیردریایی‌ها شفیعی کدکنی: این افراد را کنار بگذارید