۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۴۳۸۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۹ - ۲۱-۰۳-۱۴۰۱
کد ۸۴۳۸۷۱
انتشار: ۰۹:۰۹ - ۲۱-۰۳-۱۴۰۱

واژگونی اتوبوس در خراسان رضوی/ ۳ نفر کشته شدند

واژگونی اتوبوس در خراسان رضوی/ ۳ نفر کشته شدند
در ساعت ۰۷:۲۸ شنبه ۲۱ خردادماه بلافاصله پس از تماس تلفنی با مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ مبنی بر واژگونی یکدستگاه اتوبوس ۸ اکیپ عملیاتی از اورژانس ۱۱۵ دانشگاه های علوم پزشکی تربت حیدریه و گناباد به محل اعزام شدند.

سخنگوی اورژانس کشور گفت: واژگونی اتوبوس در محور محور بجستان به فیض اباد در استان خراسان رضوی، سه کشته و ۲۵ مصدوم بر جای گذاشت.

مجتبی خالدی سخنگوی سازمان اورژانس کشور در گفت و گو با ایلنا با اشاره به جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۰۷:۲۸ شنبه ۲۱ خردادماه بلافاصله پس از تماس تلفنی با مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ مبنی بر واژگونی یکدستگاه اتوبوس ۸ اکیپ عملیاتی از اورژانس ۱۱۵ دانشگاه های علوم پزشکی تربت حیدریه و گناباد به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: اقدامات اولیه برای ۲۵ مصدوم این حادثه توسط کارشناسان فوریت های پزشکی انجام و به بیمارستان های منطقه اعزام شدند.

سخنگوی اورژانس کشور خاطرنشان کرد: متاسفانه سه نفر که شامل یک خانم و دو آقا بودند در این حادثه جان خود را از دست دادند.

ارسال به دوستان
عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم!