۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۴۴۰۲۶
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۵ - ۲۱-۰۳-۱۴۰۱
کد ۸۴۴۰۲۶
انتشار: ۲۳:۴۵ - ۲۱-۰۳-۱۴۰۱

جزییات کشف یک نوزاد رها شده در فارس

جزییات کشف یک نوزاد رها شده در فارس
بهزیستی: کودک رها شده دارای مشکل عفونت و افت اکسیژن بوده که در حال حاضر در ان آی سیو بیمارستان گراش بستری است.
معاون اجتماعی بهزیستی فارس جزئیات کشف نوزاد رهاشده در خیابانی درشهرستان گراش فارس را توضیح داد.
 
معصومه فروتن در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص رهاشدن یک کودک در شهرستان گراش، گفت: این کودک رها شده دارای مشکل عفونت و افت اکسیژن بوده که در حال حاضر در ان آی سیو بیمارستان گراش بستری است.
 
به گفته معاون اجتماعی بهزیستی فارس،  چنانچه این کودک مشکل خاصی نداشته باشد پس از ترخیص در شیرخوارگاه مرکز استان پذیرش می‌شود.
 
او در ادامه توضیح داد که در کل استان پذیرش نوزاد تنها در یک شیرخوارگاه آن هم به مرکزیت شهرستان شیراز انجام می‌شود و هر کودکی در هر جایی رها یا مورد کودک آزاری قرار گرفته باشد در این مرکز پذیرش می‌شود.
 
معاون اجتماعی بهزیستی فارس یادآورشد: بحث پذیرش با کودک رها شده جداست و شاید از ابتدای امسال تا کنون در سطح استان تعداد ۲۱ نوزاد پذیرش شده داشتیم که تنها ۲ تا ۳ مورد این موارد رها شده بودند و مابقی از طریق بیمارستان بوده است.
ارسال به دوستان
دیدار مسئولان نظام با مقام معظم رهبری / هم نشینی مقامات حاضر و سابق (عکس) ژاپنی‌ها پنجره‌ها را به آنتن 5G تبدیل کردند! (+عکس) عفونت ادراری چه علائمی دارد؟ چرا ما انسان‌ها زانوهای بهتری تکامل نداده‌ایم؟ با پروژه جدید منصوری آشنا شوید ؛ وسپا الکتریکا موناکو ادیشن (+عکس) پدیده‌ای که زمین را برای ۹ روز متوالی لرزاند! رونمایی از جدیدترین موشک بالستیک سپاه پاسداران (+عکس) مراسم رژه نیروهای مسلح برگزار شد افشاگری درباره دستمزد نجومی بازیگران زن؛ چه کسی در صدر لیست است؟ آیت‌الله بهجت کلوچه‌پز می‌شد اگر این سفر را نمی‌رفت! یک شاهنامه‌پژوه: شاهنامه افسانه و اسطوره نیست؛ تاریخ کهن ایرانیان است راز صدای آدم فضایی‌ها در ته این گودال برملا شد اتوبوس و مترو رایگان برای دانشجویان و دانش‌آموزان از فردا یکشنبه ۵ اپلیکیشن برای بهبود تمرکز؛ دیگر کارهایتان را به‌تعویق نیندازید خط و نشان نیروهای مسلح ایران برای اسرائیل : ۲۱ موشک بالستیک به نمایش درآمد