۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۲
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۵۵۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۰ - ۰۸-۰۶-۱۴۰۱
کد ۸۵۵۸۲۸
انتشار: ۱۹:۵۰ - ۰۸-۰۶-۱۴۰۱

اعلام آمار رسمی نوزادان رها شده در تهران

اعلام آمار رسمی نوزادان رها شده در تهران
به گفته معاون اجتماعی بهزیستی استان تهران، از سال۱۳۹۹ تا امروز ۳۳ نوزاد در استان تهران رها و به شیرخوارگاه‌ها ارجاع داده شده‌اند.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی استان تهران آماری درخصوص نوزادان رهاشده طی سال‌های گذشته اعلام کرد.

به گزارش ایسنا؛ فاطمه ارزانیان معاون اجتماعی بهزیستی استان تهران در حاشیه بازدید خبرنگاران از شیرخوارگاه شبیر گفت: آمارهای کودکان رها شده در سال های اخیر حکایت از این دارد که تعداد کودکان رهاشده افزایش نداشته است. 

وی تصریح کرد: براساس آمار اخذشده در سطح استان تهران در سال ۹۹، ۱۲ نوزاد، درسال ۱۴۰۰ تعداد ۱۳ نوزاد و در ۵ ماه گذشته از سال ۱۴۰۱ تعداد ۸ نوزاد در سطح استان رها شده‌اند که پس از ورود اورژانس اجتماعی سازمان بهزیستی و اخذ حکم قضایی، این نوزادان به شیرخوارگاه‌های سطح استان انتقال داده شده‌اند.

به گفته معاون اجتماعی بهزیستی استان تهران، از سال۱۳۹۹ تا امروز ۳۳ نوزاد در استان تهران رها و به شیرخوارگاه‌ها ارجاع داده شده‌اند.

ارسال به دوستان
سینمایی که مسجد شد(+عکس) نقش پیچیده تنهایی در ابتلا به ۲۶ بیماری شایع پزشکیان در مراسم رژه نیروهای مسلح : اسرائیل را سر جای خود می نشانیم (+عکس) چه کشوری بیشترین جنگنده F/A-۱۸ Hornet را دارد؟ خوب، بد، زشت : روزگار با این سه بازیگر چه کرد! (عکس) شهادت فرمانده مهم حزب الله در حمله اسرائیل به بیروت / کسی که هیچ کس او را ندیده بود / جایزه ۷ میلیون دلاری امریکا برای دستگیری "ابراهیم عقیل" بیانیه حزب‌الله دربارهٔ شهادت «حاج ابراهیم عقیل» کاهش خطر زوال عقل با مصرف غذاهای غنی از فلاونوئیدها حقایق زیست محیطی غیرمنتظره‌ ای که شما را شگفت‌زده و نگران خواهند کرد نگاهی متفاوت به چربی شکمی از دانشگاه میشیگان اکستنشن مو از ضایعاتی که تصورش دشوار است! (+فیلم و عکس) استراتژی "گزینه پیش فرض" چیست؟ (فیلم) کدام ویتامین کلید درمان میگرن است؟ صندل‌ های چرمی توت ‌عنخ‌ آمون؛ نماد نابود کردن دشمنان! (+تصاویر) ابراهیم عقیل ؛ مردی که آمریکا از قرن گذشته دنبالش بود