۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۵۴۲۸۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۴ - ۳۰-۰۵-۱۴۰۱
کد ۸۵۴۲۸۷
انتشار: ۰۹:۳۴ - ۳۰-۰۵-۱۴۰۱

قتل دختر الکساندر دوگین نظریه‌پرداز و مشاور پوتین در پی انفجار خودروی پدرش (+فیلم)

قتل دختر الکساندر دوگین نظریه‌پرداز و مشاور پوتین در پی انفجار خودروی پدرش (+فیلم)
شواهد اولیه از برنامه ریزی برای ترور پدر وی حکایت دارد چرا که این خودرو متعلق به الکساندر بوده و قرار بوده وی سوار آن شود.

منابع روسی از کشته شدن داریا دوگین دختر الکساندر دوگین فیلسوف مشهور روسی درپی انفجار خودروی حامل وی خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، دختر «الکساندر دوگین» فیلسوف ناسیونالیست روسی درپی انفجار خودروی حامل وی در نزدیکی روستای «بولشیه ویازیومی» در حومه مسکو به قتل رسید.

داریا دوگین در انفجار خودروی پدرش الکساندر دوگین به قتل رسید

قتل دختر الکساندر دوگین نظریه‌پرداز و مشاور پوتین در پی انفجار خودروی پدرش

بر اساس این گزارش، خودروی الکساندر دوگیندر حومه مسکو منفجر شد و دچار آتش سوزی گردید و «داریا دوگین» دختر وی که تنها سرنشین خودرو بود، جان باخت.

«آندری کراسنوف» فعال اجتماعی و از دوستان نزدیک خانواده دوگین، خبر قتل دختر الکساندر دوگین را تایید کرد و افزود که شواهد اولیه از برنامه ریزی برای ترور پدر وی حکایت دارد چرا که این خودرو متعلق به الکساندر بوده و قرار بوده وی سوار آن شود.

وی افزود: این یک حادثه بسیار دشوار است. من داریا را از نزدیک می شناختم.

این در حالی است که پلیس و مقامات رسمی روسیه درباره کم و کیف این حادثه اظهارنظری نکرده اند.

الکساندر دوگین فیلسوف و متفکر مشهور روس و از مشاوران ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه است که به ایران هم سفر کرده است.

 دوگین رهبر و بنیانگذار «حزب اوراسیا» حزیب راست گرا در روسیه است؛ او، بانفوذترین و مطرح‌ترین ایدئولوگ ناسیونالیسم در میان روس‌هاست.

ارسال به دوستان
تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس) ادعای اسرائیل: ابراهیم عقیل فرمانده یگان عملیات ویژه حزب‌الله به همراه تعدادی دیگر از فرماندهان کشته شدند شوک به پرسپولیس در آستانه دربی؛ اوستون ارونوف مصدوم شد
#videojsscript