۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۴
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۶۵۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۰ - ۱۷-۰۸-۱۴۰۱
کد ۸۶۵۳۹۱
انتشار: ۱۱:۴۰ - ۱۷-۰۸-۱۴۰۱

ایسنا: یکی از دانشجویان دانشگاه شیراز روز ۱۶ آبان در محل خوابگاه با سقوط از ارتفاع، خودکشی کرد / روابط عمومی دانشگاه شیراز: هیچ اطلاعاتی از علت و چگونگی این حادثه در دست نیست

ایسنا: یکی از دانشجویان دانشگاه شیراز روز ۱۶ آبان در محل خوابگاه با سقوط از ارتفاع، خودکشی کرد / روابط عمومی دانشگاه شیراز: هیچ اطلاعاتی از علت و چگونگی این حادثه در دست نیست
روابط عمومی دانشگاه شیراز در پاسخ به ایسنا اعلام کرد که هیچ اطلاعاتی از علت و چگونگی این حادثه در دست نیست و به محض کسب و تائید، اخبار لازم از طریق رسانه‌های رسمی اطلاع رسانی می‌شود.
ایسنا نوشت: «یکی از دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر دانشگاه شیراز روز گذشته دوشنبه ۱۶ آبان در محل خوابگاه با سقوط از ارتفاع، اقدام به خودکشی کرده است.
 
به گزارش ایسنا، دانشگاه شیراز بدون هیچ توضیحی در خصوص علت این اقدام، تنها پیام تسلیتی در سایت این دانشگاه بارگذاری کرده است.
 
در این اطلاعیه آمده است:
 
"با کمال تأسف و تأثر به اطلاع می‌رساند؛ در تاریخ دوشنبه ۱۶ آبان‌ماه ۱۴۰۱، یکی از دانشجویان پسر مقطع کارشناسی ساکن خوابگاه شهید مفتح دانشگاه شیراز، اقدام به خودآسیب‌رسانی کرد که متأسفانه منجر به فوت ایشان شد و خانواده بزرگ دانشگاه شیراز را سوگوار کرد.
 
علت این اقدام اسف‌بار، نامشخص و در دست بررسی است.
 
دانشگاه شیراز، سوگوارانه این حادثهٔ غم‌بار را به خانوادهٔ محترم دانشجو، دانشگاهیان و همکلاسی‌های عزیز آن مرحوم، تسلیت عرض می‌نماید و برای آن عزیز تازه‌ درگذشته، آرزوی غفران و رحمت واسعه الهی دارد.
 
ضمنا به‌دلیل حفظ حرمت خانواده داغدیده، از بیان مشخصات آن مرحوم معذوریم."
 
روابط عمومی دانشگاه شیراز در پاسخ به ایسنا اعلام کرد که هیچ اطلاعاتی از علت و چگونگی این حادثه در دست نیست و به محض کسب و تائید، اخبار لازم از طریق رسانه‌های رسمی اطلاع رسانی می‌شود.»
ارسال به دوستان
انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت/ زخمی شدن شماری زن و کودک ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران عراقچی عازم نیویورک شد کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید احتمال وقوع سیلاب در ۵ استان شهادت عضو کتائب حزب‌الله عراق در سوریه ساخت مجسمه رئیسی در اهواز خبرساز شد (+عکس) راه اندازی مرکز مصرف قانونی مواد مخدر در بلژیک / تلاش برای کاهش مصرف مواد در خیابان کشف یک گروه خونی جدید بعد از ۵۰ سال انجام عمل جراحی روی چشم سفیر ایران در بیروت / همسر سفیر: شایعات درباره بینایی آقای امانی کذب است / مشکل حادی وجود ندارند علم الهدی : نمی‌شود کشف حجاب آزاد شود عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود