۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۷۰۰۹۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۳ - ۲۴-۰۹-۱۴۰۱
کد ۸۷۰۰۹۵
انتشار: ۱۵:۱۳ - ۲۴-۰۹-۱۴۰۱

آخرین خبر از سریال سلمان فارسی ؛ تصویربرداری در ارمنستان

آخرین خبر از سریال سلمان فارسی ؛ تصویربرداری در ارمنستان
سریال «سلمان فارسی» در ژانر درام تاریخی در حال ساخت است که تصویربرداری آن از ١١ دی ماه ۱۳۹۸ آغاز شده‌ است.

پایگاه اطلاع رسانی سیما: سریال الف ویژه «سلمان فارسی» به کارگردانی داوود میرباقری این روزها در ارمنستان در حال تصویربرداری است.

«سلمان فارسی» پروژه الف‌ ویژه داوود میرباقری که در چند ماه اخیر در شاهرود در حال تصویربرداری بود و پیمان جبلی، رئیس صداوسیما هم به پشت‌صحنه آن رفته بود این روزها در ارمنستان در حال تصویربرداری است و میرباقری به همراه عوامل اصلی این سریال صحنه‌هایی از آن را در این کشور ضبط می‌کند.

آخرین سکانس‌های فصل بیزانس سریال «سلمان فارسی» به نویسندگی و کارگردانی داوود میرباقری و تهیه‌کنندگی حسین طاهری هم‌اکنون در ارمنستان در حال فیلمبرداری است. با پایان این بخش از فیلمبرداری که از دو ماه پیش آغاز شده و تا چند روز آینده ادامه خواهد داشت، فیلمبرداری ادامه سریال در ایران از سر گرفته خواهد شد.

سریال «سلمان فارسی» در ژانر درام تاریخی در حال ساخت است که تصویربرداری آن از ١١ دی ماه ۱۳۹۸ آغاز شده‌ است. این مجموعه قرار است در ۶۰ قسمت ساخته شود. این سریال داستان سلمان فارسی، صحابه ایرانی پیامبر اسلام را به تصویر می‌کشد. علیرضا شجاع نوری، داریوش فرهنگ، محمدرضا هدایتی، فرهاد اصلانی، مجید مظفری، احترام برومند، تورج نصر، محمد فیلی، جعفر دهقان، شکرخدا گودرزی و ... از بازیگران این سریال فاخر هستند.

ارسال به دوستان
درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟ پذیرایی هواپیمایی ترکیه از مسافران خود با «نخستین نان جهان» موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات حدود سه هزار نفر از محکومان همدستی دلار و بورس برای شکست سرمایه‌گذاران ایرانی / مسیر طلا از ارز و بازار سرمایه جدا شد وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک حمله اسرائیل به یک خودرو در مسیر فرودگاه دمشق ۷۰ کشته در حمله القاعده به پایتخت مالی نشست وزیران خارجه آمریکا و ۴ کشور اروپایی درباره انفجارهای لبنان مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود لبنان : پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب گذاری شدند چاقوکشی خونین در هلند شرکت هواپیمایی آمریکایی پرواز‌ها به تل‌آویو را تا پایان سال متوقف کرد « وفاق ملی » یعنی انتخاب شایستگان، نه فقط یقه بسته ها