۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۷۷۴۳۵
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۴ - ۱۶-۱۱-۱۴۰۱
کد ۸۷۷۴۳۵
انتشار: ۱۸:۲۴ - ۱۶-۱۱-۱۴۰۱

پیروز، یوزپلنگ ایرانی ۱۰ ماهه شد

پیروز، یوزپلنگ ایرانی ۱۰ ماهه شد
در اردیبهشت ۱۴۰۱ ، یعنی حدود ده ماه پیش ۳ توله یوزپلنگ ایرانی به دنیا آمدند. دو توله اول در روزهای اول تلف شدند و پیروز با تلاش متخصصین زنده ماند. متاسفانه مادر پیروز(ایران) او را قبول نکرد. در نهایت پیروز با کمک و پرستاری تیمارگر و امدادگر حیات وحش علیرضا شهرداری پناه و علی عمارلویی در پارک حیات وحش پردیسان نگهداری می‌شود.

پیروز که نمادی برای همه ایرانیان شده است، ۱۰ ماهگی خود را آغاز می‌کند.

به گزارش اعتمادآنلاین؛ در اردیبهشت ۱۴۰۱ ، یعنی حدود ده ماه پیش ۳ توله یوزپلنگ ایرانی به دنیا آمدند. دو توله اول در روزهای اول تلف شدند و پیروز با تلاش متخصصین زنده ماند. متاسفانه مادر پیروز(ایران) او را قبول نکرد. در نهایت پیروز با کمک و پرستاری تیمارگر و امدادگر حیات وحش علیرضا شهرداری پناه و علی عمارلویی در پارک حیات وحش پردیسان نگهداری می‌شود.

حالا پیروز که نمادی برای همه ایرانیان شده است، ۱۰ ماهگی خود را آغاز می‌کند.

ارسال به دوستان
استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس) ادعای اسرائیل: ابراهیم عقیل فرمانده یگان عملیات ویژه حزب‌الله به همراه تعدادی دیگر از فرماندهان کشته شدند شوک به پرسپولیس در آستانه دربی؛ اوستون ارونوف مصدوم شد رسانه انگلیسی: واشنگتن و لندن به دنبال ارائه مجوز حمله به خاک روسیه هستند ویروس آنفولانزا در اردوی تیم ملی فوتسال شعار هواداران نساجی علیه نکونام در ورزشگاه وطنی فراجا: اعضای یک گروهک تروریستی شب گذشته قصد ورود به کشور را داشتند