۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۶
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۷۸۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۱ - ۲۶-۱۱-۱۴۰۱
کد ۸۷۸۸۴۳
انتشار: ۱۲:۵۱ - ۲۶-۱۱-۱۴۰۱

وزیر آموزش و پرورش: مسمومیت دانش‌آموزان مشکل خاصی نیست؛ بیشتر شایعه است

وزیر آموزش و پرورش: مسمومیت دانش‌آموزان مشکل خاصی نیست؛ بیشتر شایعه است
وی همچنین خبر داد: از مراجع ذی‌صلاح گزارش گرفتیم و گفتند مشکلی وجود ندارد.
نوری وزیر آموزش و پرورش درباره مسمومیت سریالی دانش‌آموزان در تهران و قم و انتقال برخی از آن‌ها به مراکز درمانی گفت که مشکل خاصی نیست و بیشتر شایعه است. او همچنین گفت که وزیر بهداشت هم گفته است که مشکلی نیست.
 
به گزارش تسنیم، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره مسمومیت ادامه‌دار دانش‌آموزان در قم و تهران اظهار داشت: بخش اعظم این مشکل ناشی از شایعاتی است که مردم و دانش‌آموزان را دچار ترس کرده است.
 
وی همچنین خبر داد: از مراجع ذی‌صلاح گزارش گرفتیم و گفتند مشکلی وجود ندارد.
 
وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: در تعدادی از مدارس این بو احساس شده بود که تعدادی از دانش‌آموزان به بیمارستان‌ رفتند. برخی از آن‌ها چون دارای بیماری‌های زمینه‌ای بودند پزشکان آن‌ها را نگه داشتند.
 
نوری گفت: این موضوع اکنون بیشتر تحت تاثیر شایعات است. رسانه‌ها کمک کنند تا شایعات از بین برود و مدارس به ادامه فعالیت بپردازند.
 
وی خاطرنشان کرد: وزیر بهداشت هم خبر دادند که مشکلی نیست و دانش‌آموزان می‌توانند در مدارس حضور پیدا کنند. البته خبر نهایی را هم امروز اعلام خواهند کرد.
ارسال به دوستان
رهبر چچن: ایلان ماسک خودرویم را غیرفعال کرد از افتتاح ۵۰۰ مدرسه جدید «برکت» تا توزیع ۲۰۰ هزار بسته نوشت‌افزار ایرانی برای دانش‌آموزان کم‌برخوردار آیا جنگ به خاطر کینۀ امام خمینی از صدام حسین شروع شد؟/ مستندات مهاجرانی برای رد این اتهام/ + خاطره عجیب از خلخالی اول مهر ۱۴۰۳ ساعت ها تغییر نمی کند تسنیم: ادعای عملیات امنیتی اسرائیل در ایران و ربودن برخی اسناد کذب است عضو شورای شهر تهران: در بازدید از مرکز بهداشتی جنوب پایتخت مشاهده شد بیش از ۶۰ درصد مراجعان اتباع هستند اردوغان: حملات اسرائیل مثل گروه‌های تروریستی است 22 کشته در حمله اسرائیل به مدرسه اسکان آوارگان فلسطینی شیوع وبا در سودان با 348 فوتی عراقچی: نتانیاهو به هیچ یک از اهداف خود نرسیده و از سر استیصال به دنبال کشیدن کل منطقه به جنگ است دربارۀ لطف عجیب گرت بیل به هری کین توهین مهمان صداوسیما به رئیس جمهور پزشکیان جاده کندوان به سمت کرج یکطرفه شد نماینده سینمای ایران برای اسکار امسال انتخاب شد «در آغوش درخت» نماینده سینمای ایران در اسکار شد