۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۹
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۷۹۹۲۸
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۶ - ۰۳-۱۲-۱۴۰۱
کد ۸۷۹۹۲۸
انتشار: ۱۸:۱۶ - ۰۳-۱۲-۱۴۰۱

مسمومیت دوباره ۶۲ دانش آموز در بروجرد با مونوکسیدکربن

مسمومیت دوباره ۶۲ دانش آموز در بروجرد با مونوکسیدکربن
طی روز گذشته و صبح امروز بنا بر گزارش بهداشت و درمان در مجموع ۸۲ دانش‌آموز به علت استنشاق گاز مونوکسیدکربن مسموم شدند که توسط نیروهای اورژانس و خانواده‌های افراد به بیمارستان‌های امام خمینی(ره) و آیت‌الله بروجردی منتقل شدند.

 معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: امروز ۶۲ نفر از دانش آموزان دبیرستان احمدیه بروجرد دچار علائم مسمومیت شدند که همگی ترخیص و تا این لحظه ۱۱ نفر بستری هستند.

مسلم مرادی عصر امروز در گفت و گو با ایرنا افزود: جلسه شورای تامین این شهرستان در خصوص مسمومیت جمعی از دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه احمدیه تشکیل شد و ابعاد مختلف این اتفاق با حضور کارشناسان از دستگاه‌های اجرایی بررسی و مورد پیگیری قرار گرفت.

وی اظهار داشت: طی روز گذشته و صبح امروز بنا بر گزارش بهداشت و درمان در مجموع ۸۲ دانش‌آموز به علت استنشاق گاز مونوکسیدکربن مسموم شدند که توسط نیروهای اورژانس و خانواده‌های افراد به بیمارستان‌های امام خمینی(ره) و آیت‌الله بروجردی منتقل شدند.

فرماندار بروجرد با اشاره به اینکه حال عمومی دانش آموزان بستری شده نیز خوب است گفت: بر اساس اعلام اولیه دستگاه‌های فنی، نقص فنی سیستم گرمایشی مدرسه و همچنین نشت گاز سالن ورزشی مجاور علت مسمومیت دانش‌آموزان بوده است.

وی با بیان اینکه احتمال تعطیلی دبیرستان «احمدیه» برای هفته آینده بررسی خواهد شد، گفت: در حال حاضر در این زمینه تصمیمی گرفته نشده است.

مرادی افزود: بررسی‌ها برای دستیابی به نتیجه کامل و قطعی مسمومیت دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه احمدیه ادامه دارد و مردم به شایعات توجه نکنند.

وی اظهار داشت: اخبار از طریق روابط عمومی فرمانداری و شورای اطلاع رسانی شهرستان در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

ارسال به دوستان
۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم! سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود