۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۲
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۸۲۳۷۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۸ - ۲۱-۱۲-۱۴۰۱
کد ۸۸۲۳۷۹
انتشار: ۱۵:۳۸ - ۲۱-۱۲-۱۴۰۱

۱۳ فوتی جدید کرونا در کشور/۴۲۳ نفر در شرایط شدید بیماری

۱۳ فوتی جدید کرونا در کشور/۴۲۳ نفر در شرایط شدید بیماری
در حال حاضر چهار شهرستان در وضعیت قرمز این بیماری قرار دارند. همچنین ۲۳ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۸۶ شهر در وضعیت زرد و ۲۳۵ شهر کشور نیز در وضعیت آبی قرار دارند.
بنابر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته ۶۸۶ بیمار کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند و متاسفانه ۱۳ بیمار نیز جان خود را از دست دادند.
 
از دیروز تا امروز ۲۱ اسفند ماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۶۸۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۳۶۷ نفر از آنها بستری شدند.
 
مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۷۴ هزار و ۱۴ نفر رسید.
 
متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۳ نفر از بیماران کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۴ هزار و ۹۶۹ رسید.
 
خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون و ۳۴۰ هزار و ۴۱۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.
 
۴۲۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.
 
تا کنون ۵۵ میلیون و ۴۶۰ هزار و ۴۳۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.
 
همچنین تا کنون ۶۵ میلیون و ۲۰۶ هزار و ۵۳۲ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۶۰۱ هزار و ۵۲۰ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۶۵۵ هزار و ۴۰۷ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را در کشور تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۴۶۳ هزار و ۴۵۹ دُز رسید.
 
در حال حاضر چهار شهرستان در وضعیت قرمز این بیماری قرار دارند. همچنین ۲۳ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۸۶ شهر در وضعیت زرد و ۲۳۵ شهر کشور نیز در وضعیت آبی قرار دارند.
ارسال به دوستان
سینمایی که مسجد شد(+عکس) نقش پیچیده تنهایی در ابتلا به ۲۶ بیماری شایع پزشکیان در مراسم رژه نیروهای مسلح : اسرائیل را سر جای خود می نشانیم (+عکس) چه کشوری بیشترین جنگنده F/A-۱۸ Hornet را دارد؟ خوب، بد، زشت : روزگار با این سه بازیگر چه کرد! (عکس) شهادت فرمانده مهم حزب الله در حمله اسرائیل به بیروت / کسی که هیچ کس او را ندیده بود / جایزه ۷ میلیون دلاری امریکا برای دستگیری "ابراهیم عقیل" بیانیه حزب‌الله دربارهٔ شهادت «حاج ابراهیم عقیل» کاهش خطر زوال عقل با مصرف غذاهای غنی از فلاونوئیدها حقایق زیست محیطی غیرمنتظره‌ ای که شما را شگفت‌زده و نگران خواهند کرد نگاهی متفاوت به چربی شکمی از دانشگاه میشیگان اکستنشن مو از ضایعاتی که تصورش دشوار است! (+فیلم و عکس) استراتژی "گزینه پیش فرض" چیست؟ (فیلم) کدام ویتامین کلید درمان میگرن است؟ صندل‌ های چرمی توت ‌عنخ‌ آمون؛ نماد نابود کردن دشمنان! (+تصاویر) ابراهیم عقیل ؛ مردی که آمریکا از قرن گذشته دنبالش بود