۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۸۲۶۹۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۹ - ۲۳-۱۲-۱۴۰۱
کد ۸۸۲۶۹۵
انتشار: ۱۴:۱۹ - ۲۳-۱۲-۱۴۰۱

جدیدترین آمار کرونا در ایران/ ۱۲ فوتی؛ ۹۵۶ ابتلا

جدیدترین آمار کرونا در ایران/ ۱۲ فوتی؛ ۹۵۶ ابتلا
۴۶۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.
بنابر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته ۹۵۶ بیمار کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند و متاسفانه ۱۲ بیمار نیز در این بازه زمانی جان خود را از دست دادند.
 
به گزارش ایسنا، از دیروز تا امروز ۲۳ اسفند ماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۹۵۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۴۴۰ نفر از آنها بستری شدند.
 
مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۷۵ هزار و ۹۲۷ نفر رسید.
 
متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۲ نفر از بیماران کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۴ هزار و ۹۹۳ رسید.
 
خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون و ۳۴۰ هزار و ۸۵۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.
 
۴۶۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.
 
تا کنون ۵۵ میلیون و ۵۰۷ هزار و ۲۴۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.
 
همچنین تا کنون ۶۵ میلیون و ۲۰۷ هزار و ۴۸۱ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۶۰۲ هزار و ۵۴۴ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۶۵۹ هزار و ۸۱۳ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را در کشور تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۴۶۹ هزار و ۸۳۸ دُز رسید.
 
در حال حاضر چهار شهرستان در وضعیت قرمز، ۲۳ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۸۶ شهر در وضعیت زرد و ۲۳۵ شهر کشور نیز در وضعیت آبی قرار دارند.
ارسال به دوستان
کشف فواره‌هایی که راه شیری در مقابل آنها یک نقطه است! رئیس کمیته ایمنی شورای شهر تهران: هیچ مدرسه ای در تهران در لیست ساختمان های ناایمن بحرانی قرار ندارد برنامه جامعة المصطفی در تایلند جدیدترین پهپاد انتحاری ایران / عبور «شاهد ۱۳۶B» از جلوی چشم پزشکیان (عکس) سینمایی که مسجد شد(+عکس) نقش پیچیده تنهایی در ابتلا به ۲۶ بیماری شایع پزشکیان در مراسم رژه نیروهای مسلح : اسرائیل را سر جای خود می نشانیم (+عکس) چه کشوری بیشترین جنگنده F/A-۱۸ Hornet را دارد؟ خوب، بد، زشت : روزگار با این سه بازیگر چه کرد! (عکس) شهادت فرمانده مهم حزب الله در حمله اسرائیل به بیروت / کسی که هیچ کس او را ندیده بود / ابراهیم عقیل، تحت تعقیب امریکا بیانیه حزب‌الله دربارهٔ شهادت «حاج ابراهیم عقیل» کاهش خطر زوال عقل با مصرف غذاهای غنی از فلاونوئیدها حقایق زیست محیطی غیرمنتظره‌ ای که شما را شگفت‌زده و نگران خواهند کرد نگاهی متفاوت به چربی شکمی از دانشگاه میشیگان اکستنشن مو از ضایعاتی که تصورش دشوار است! (+فیلم و عکس)