۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۹
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۹۵۳۷۳
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۵ - ۰۴-۰۴-۱۴۰۲
کد ۸۹۵۳۷۳
انتشار: ۲۳:۴۵ - ۰۴-۰۴-۱۴۰۲

آتش سوزی بازارچه ای در آذربایجان غربی/ 20 نفر مصدوم شدند (فیلم)

آتش سوزی بازارچه ای در آذربایجان غربی/ 20 نفر مصدوم شدند (فیلم)
ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه امشب گزارش آتش‌ سوزی بازارچه امین (آذربایجان غربی) به آتش نشانی اطلاع داده شد که بلافاصله نیروهای امدادی و آتش نشانی در این مکان حضور یافته و نسبت به خاموش کردن حریق اقدام کردند.
فرماندار نقده (آذربایجان غربی) گفت: آتش سوزی در بازارچه امین این شهر با حضور به موقع تیم‌های آتش نشانی کنترل و مهار شد.
 
محمد نوبخت یکشنبه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه امشب گزارش آتش‌سوزی بازارچه امین به آتش نشانی اطلاع داده شد که بلافاصله نیروهای امدادی و آتش نشانی در این مکان حضور یافته و نسبت به خاموش کردن حریق اقدام کردند.
 
وی بیان اینکه برای اطفای حریق از تیم‌های اتش نشانی از شهرهای اطراف نقده و پتروشیمی ارومیه استمداد شد، اظهار کرد: به علت اینکه احتمال آتش سوزی مجدد در محل یاد شده وجود داشت اقدامات لازم در محل انجام شده و نیروهای آتش نشانی در محل حضور دارند.
 
 
فرماندار نقده از مصدوم شدن ۱۲ نفر در این آتش سوزی خبر داد و یادآور شد: این افراد مالکان مغازه‌ها بودند که برای خروج برخی اقلام و کالاها وارد مغازه شده و بخاطر استنشاق گاز منواکسیدکربن مصدوم شده و توسط نیروهای امدادی تخت درمان قرار گرفتند.
 
نوبخت گفت: این بازارچه دارای ۸۰۰ مترمربع مساحت با ۵۰ مغازه پوشاک و مصالح ساختمانی بود و علت اولیه آتش سوزی اتصالات برق تلقی می‌شود.
 
فرماندار نقده با بیان اینکه این حادثه مصدومی نداشته‌ است، اضافه کرد: میزان خسارت‌ها بعد از حضور تیم کارشناسی بررسی و اعلام می‌شود.
 
هلال احمر: آتش‌سوزی ۲۰ مصدوم برجا گذاشت
 
سرپرست هلال‌احمر آذربایجان‌غربی در گفتگو با فارس گفت: حوالی ساعت ۲۲ امشب آتش‌سوزی گسترده در بازار امینِ نقده گزارش شد و ۴ تیم امدادی به محل حادثه رفتند. الان آتش مهار شده و تاکنون حادثه ۲۰ مصدوم داشته امکان افزایش مصدومان وجود دارد. 
برچسب ها: آتش سوزی ، بازارچه‌
ارسال به دوستان
رهبر چچن: ایلان ماسک خودرویم را غیرفعال کرد از افتتاح ۵۰۰ مدرسه جدید «برکت» تا توزیع ۲۰۰ هزار بسته نوشت‌افزار ایرانی برای دانش‌آموزان کم‌برخوردار آیا جنگ به خاطر کینۀ امام خمینی از صدام حسین شروع شد؟/ مستندات مهاجرانی برای رد این اتهام/ + خاطره عجیب از خلخالی اول مهر ۱۴۰۳ ساعت ها تغییر نمی کند تسنیم: ادعای عملیات امنیتی اسرائیل در ایران و ربودن برخی اسناد کذب است عضو شورای شهر تهران: در بازدید از مرکز بهداشتی جنوب پایتخت مشاهده شد بیش از ۶۰ درصد مراجعان اتباع هستند اردوغان: حملات اسرائیل مثل گروه‌های تروریستی است 22 کشته در حمله اسرائیل به مدرسه اسکان آوارگان فلسطینی شیوع وبا در سودان با 348 فوتی عراقچی: نتانیاهو به هیچ یک از اهداف خود نرسیده و از سر استیصال به دنبال کشیدن کل منطقه به جنگ است دربارۀ لطف عجیب گرت بیل به هری کین توهین مهمان صداوسیما به رئیس جمهور پزشکیان جاده کندوان به سمت کرج یکطرفه شد نماینده سینمای ایران برای اسکار امسال انتخاب شد «در آغوش درخت» نماینده سینمای ایران در اسکار شد
#videojsscript