۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۹۵۶۹۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۵ - ۰۷-۰۴-۱۴۰۲
کد ۸۹۵۶۹۳
انتشار: ۱۱:۳۵ - ۰۷-۰۴-۱۴۰۲

بازداشت عضو شورای شهر مسجدسلیمان به دلیل کلاهبرداری

بازداشت عضو شورای شهر مسجدسلیمان به دلیل کلاهبرداری
رحمان بن سعید با تایید خبر بازداشت یکی از اعضای شورای شهر مسجدسلیمان بیان کرد: اتهام این فرد، جعل اسناد و کلاهبرداری است.
دادستان عمومی و انقلاب مسجد سلیمان گفت: یکی از اعضای شورای شهر مسجدسلیمان در ادامه مبارزات دستگاه قضایی با فساد اداری، بازداشت شد.
 
به گزارش ایرنا، رحمان بن سعید با تایید خبر بازداشت یکی از اعضای شورای شهر این شهرستان بیات‌کرد: اتهام این فرد، جعل اسناد و کلاهبرداری است.
 
وی گفت: این عضو شورا با صدور قرار تامین منتهی به بازداشت، روانه زندان شد و پرونده برای شناسایی سایر عوامل مرتبط با موضوع در مرحله تحقیقات قرار دارد.
 
طی ۱۰ روز اخیر یک عضو شورای شهر خرمشهر و سه عضو شورای شهر هویزه نیز بازداشت شدند.
 
طبق گفته رئیس کل دادگستری خوزستان در سال گذشته ۱۲ پرونده شاخص فساد اقتصادی تشکیل و پیگیری شده است.
ارسال به دوستان
عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم!