۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۰۴۲۵۴
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۲ - ۳۱-۰۵-۱۴۰۲
کد ۹۰۴۲۵۴
انتشار: ۲۱:۴۲ - ۳۱-۰۵-۱۴۰۲

بازداشت دو عضو شورای شهر مسجدسلیمان

بازداشت دو عضو شورای شهر مسجدسلیمان
این بازداشت‌ ها در ادامه پرونده مربوط به تخلفات صورت گرفته در شورای شهر مسجدسلیمان و در جهت اخذ تصمیمات داخلی در شورا و شهرداری است.

دادستان عمومی و انقلاب مسجدسلیمان از بازداشت دو عضو دیگر شورای شهر این شهرستان خبر داد. 

علی زلقی اظهار کرد: در ادامه تحقیقات مقدماتی در خصوص پرونده فساد مالی در شورای شهر این شهرستان، دو عضو دیگر این شورا بازداشت شدند. 

به گزارش ایسنا به نقل از دادگستری کل خوزستان، وی ادامه داد: متهمان با رعایت تشریفات به دادسرا احضار و پس از تفهیم اتهام مبنی بر ارتشاء و اعمال نفوذ بر خلاف حق، با قرار تامین متناسب راهی زندان شدند. 

زلقی گفت: این بازداشت‌ها در ادامه پرونده مربوط به تخلفات صورت گرفته در جهت اخذ تصمیمات داخلی در شورا و شهرداری است. 

 هشتم تیرماه سال جاری، شهردار سابق شهرستان مسجدسلیمان و نهم مردادماه رئیس شورای شهر این شهرستان به اتهامات فساد مالی بازداشت شده بودند. 

ارسال به دوستان
عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم!